• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

hej då mindre

alltså jag måste bara säga... är du något av en träningsnarkoman eller? jag tycker du jääämt är på väg till gym, cykling privata tränare osv. hur faaan orkar du????

tänk om jag kunde göra en del av det du gör....

ha enm toppenkväll!

• nu är jag fruL

förresten måste bara ge prov på frullans extremt superbra logik och tankesätt.

Jag har ju tyckt att det var lite jobbigt att jag fått ont efter ridning. jag menar man ska ju inte göra sånt man får ont av osv så då ska man vel kanske inte rida då.... (alla jääävla måsten för gravida)

MEN igår red jag ju inte och nu fick jag lite ont igen.
    SKITBRA!!!!
    för om jag får ont även när jag inte rider så betyder det ju inte att jag måste sluta rida för att det gör ont efter det...
    eller hur
    bra va!!!!

jag är såååååååååååååå smart.
    och sexig....med spretande vårtor

• nu är jag fruL

'är alla ute i solen och dricker öl....

undrar om jag får äta nåt snart.....

• Storasystern

Men vad f-n!??!! Är det ingen här som tittar på Grey's anatomy??? Den är ju värd att se bara för att få dreggla lite på PD! ;) :)

Frullan - du kanske ska gå med Koko och shoppa BH? Du kanske också blir uppgraderad till 70D! ;)

• Storasystern

...inte för att jag vet vad du hade för storlek innan dårå....

• Storasystern

Frullan - din logik är strålande! Rid så länge du orkar! :)

• Storasystern

Nu ska jag ut i solen och shoppa lite! Å kanske äta glass också! :) :)

• Lapinette

Sjävlfallet kollar jag på Grey's men är en ganska ny anhängare då jag omöjligt kunde hänga med i serier under tiden jag delvis bodde utomlands. Men nu är jag fast!!!

Är det bara jag som jobbar heltid här? Alla verkar springa iväg så tidigt?...även min kollega som jag delar rummet med. Undrar ibland om han jobbar 80 %, idag kom han 9:30 och gick 16.15.

• nu är jag fruL

70D
    är du tokig!!!!!!!!

näe du stor är jag inte.. bara lite större. Helt klart är dock att jag måste köpa BH får nog lovf att häbnga på kokisen... hatar att shoppa

åhhh vad gott med glass...
    nu är jag så hungrig och sugen så jag vill ha allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    har bara frukt men det är ju liksom inte lika kul.....
    finns massa kakor i fikarummet men de innehåller ju glutenhelvetsfaan allihopa

• nu är jag fruL

hejsan lappisen
    kul md sällskap

Här är det också ganska öde nu....

det är så när solen skiner....

själv väntar jag på att maken ska hämta upp mig så vi kan kolla kakel och diskbänk. Egentligen vill jag bara ÄTA inte gå i affärer.

jävlar vad besatt jag låter

Svar på tråden När märker man av det?