• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

styv kuling - fy fan vilket bra ord! uttryck menar jag. oj, nu blev JAG sugen - har jobbat för mkt för att orka sexuella aktiviteter på kvällarna, har inte fått ngt på snart en vecka Men det är alltid som goast när man inte fått ngt på ett tag

• mugglesfan

Mindre: droppar det fortfarande? det blev inte plötslig torka el så? hoppet är ju det sista som överger en. Jag tänkte att nu jäklar, om tom vin smakar illa - då måste det vara ngt!?

• mugglesfan

Är verkligen 70D lika stort som 85B? Jag har B-kupa i vanliga fall och min kompis har D-kupa. Nu har hon blivit mulligare men förr när hon var smalare hade hon 70D (vet inte vad hon har nu men kanske 80D?) men hennes bröst är MYCKET större än mina.

• nu är jag fruL

ehhhhhhhhhhhhhhhh
    härligast när man inte fått nåt på ett tag.....

ehhhhhhhhhhhhhhh eller inte.
    fast är ju klart jag ska ju inte jämföra med mig. Jag är ju sexuellt död

hoppas du får bånka bäver utan helskotta i kväll mugglan.
    Åhhh vad jag önskar att jag kände lust. Skulle ge mycket för att k'änna suget....

• mugglesfan

Inte för att jag har 85B iofs, snarare 70-75B men ändå... Fast nu har boobsen blivit större så mina vanliga bh funkar inte längre. Måste köpa nytt. Så dyrt bara! Har problem med att lägga ut 4-600 på en bh men INGA problem med att lägga 1000 kr på en tröja Kan det vara att det ena syns och det andra inte?

• nu är jag fruL

ja var är mindre
    hopas verkligen att hon inte sitter hemma och dropp deppar....

och snartis och cicii osv
    var är alla????

själv ska jag på lunchmöte snart.

• Meddelande borttaget
  • mugglesfan

jahapp, fastnade i filtret. försök 2:
    hur känns det när du pillar på k*klingen då? nyfiket fascinerad eller?

• mugglesfan

är inte Cicci i Dubai el ngt annat ställe? hon skulle väl vara borta ett tag?

• nu är jag fruL

menar du när jag tar på maken mugglan?

det är bara underhållande. Jag tycker det är en kul pryl. Blir inte ett dugg upphetsad av det dock...

Svar på tråden När märker man av det?