• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Syrran - det är inte alls dyra och sitter som gjutet...det är bara mitt förnuft (det lilla jag har) som säger nej! Behöver egentligen inte ett par tråkig höst/vår skor, som är promenadvänliga. Hade denna sko diskussion med maken igår och han blev sååå trött.

• Storasystern

Men lapinette - om de inte ens är dyra så är det bara att slå till! Du får ha dem på nästa tråd-träff! :)

• Storasystern

Nähä, jag har minsann redan varit på lunch! ;)

• sweetstreet

FruLLis,
    Jag tror inte du ska känna sådan ångest över att du tappat bort lusten. Självklart förstår jag att det känns j-gt trist men eftersom du verkar ha en sådan underbart förstående man så känns det som om dett "bara" är en period som ni ju kommer komma ur! :)
    '
    Usch nu lät jag sådär jä-la klämkäck igen :o Det var inte meningen.
    Men jag menar verkligen att lite öken i sängen under ett par månder inte alls behöver betyda öken öken öken...
    Man kan ju ändå vara nära och vara ganska intima ändå med varandra. Även om det inte blir direkt super6. Kanske kan du pilla lite på honom ibland även om du inte själv är jättesugen?????? :?

• Lapinette

Back again - det bidde inga skor (har inte röda kvar här uppe i Fältöversten) men lite smink och en ny duk. Alltid något! Röda skorna...tvekar, kanske får de bli dem i vitt istället.

• sweetstreet

Förresten det där med docka!
    Jag tycker det är sååååå lustigt, men min man tycker verkligen att just sådana är så otrevliga och hemska....

Haha! Bara därför brukar jag ibland (för att retas) lägga mig "in the position" med uppspärrade ögon och gapande mun!!! :D :D :D :D :D Han blir alltid nästan lite förnärmad. Skitskoj tycker jag!!!! :D

Sjuk humor JAG???????!!!!!! :o :o :o :o

Va DET var väl ändå ignet nytt??? :?

• sweetstreet

Lapinette

Det blir kul att se dig springa runt på stan med duk lindad kring föttterna!! ;)

• Lapinette

Sweet - mycket billigare!!! fast kanske inte så praktiskt. Nej, duken är till vårt stora matsalsbord.

Svar på tråden När märker man av det?