• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • snart fru G

en smygläsare tittar in och säger hej....

Har mer eller mindre läst er tråd sen starten, till och med fällt en tår när jag läst era fantastiska berättelser om ultraljud och andra härliga händelser.

Håller själv på att få ordning på min egen cykel efter 10 år med p-piller och längtar verkligen efter att få barn så snart som möjligt. Då är det både lärorikt och underhållande att läsa er tråd!

Ville bara skriva att ni verkar vara väldigt fina människor allihopa, med stora hjärtan. Jag tror ni kommer bli fantastiska föräldrar och jag håller tummarna för att det blir en massa plus framöver bland er som försöker för fullt.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    såg också att kokisen varit lika klok som mugglan.
    Tyvvär behövde jag vel höra saken två gånger innan poletten trillade ner

ha ha ha
    lite korkad kanske...

ha det skönt på balkongen snartis!
    jobba lugnt ändå kokisen

vaddå jobba....

• nu är jag fruL

hejsan smygisen

du måste ha tyska mockasiner för vi har inte hört att du smygit omkring

• mugglesfan

Hej snart fru G! Kul att du har behållning av oss *slickar åt mig berömmet*

Varför inte börja hänga här "på riktigt"? Du verkar vilja ha anställning i "fabriken"? Vi har både dagskift och nattskift att erbjuda!!!

• snart fru G

jag är ju en kvarts tysk om inte annat! det kanske räcker för att kunna smyga så länge

• Lapinette

Fru G - du verkar ha missat alla våra diskussioner om SEX ...eller kanske vi verkar trevliga och snälla i alla fall. Jag tror jag skulle tycka att vi var en bunt rabiata galningar om jag gick in och läste den här tråden som utomstående. Ena sekunden är det jättekramar hit och dit pga att "tanten har kommit" och i nästa diskuterar vi platsdockor som man kan ha sex med.

• snart fru G

Lapinette: Men det är ju precis det som är så härligt med er tråd! ibland är det nattsvart och ibalnd är det eufori, precis som livet självt!

Många andra trådar är så rosenskimrande hela tiden eller också är folk jäkligt dryga mot varandra många gånger. Jag tycker det kan vara lite väl hård ton här inne på bröllopstorget ibland.

Men i denna tråden så spirar kärleken mellan er trådisar i alla fall. Trots bekymmer och deppiga stunder så har ni alltid uppmuntrande ord att ge varandra eller åtminstone bara finnas där och "lyssna"

Jag diggar er tråd stenhårt i alla fall

• snart fru G

Sen verkar ni ju vara så där skönt galna också. Det gör ju bara det hela ännu bättre

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag menade TYSTA mockasiner
    inte tyska
    ha ha ha
    mina fingrar lyder inte

lappis: va
    nu förstår jag ingenting
    vi är vel alltid otroligt sansade, sakliga, lugna, seriösa osv????

förstår inte alls....

• nu är jag fruL

kom att fundera på tyska mockasiner...
    vad kan det vara

mockasiner sydda av tyskar?
    mockasiner sydda utav tyskar?
    mockasiner med tyska flaggan på?
    mockasiner med tysk korv på?
    tjocka mockasiner?
    mockasiner indränkta i öl?
    mockasiner med hockyfrilla?
    VAD!!!