• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

det måste vara mockasiner gjorda på förhud - TYSK förhud. Extra mjuka liksom...
    fick man skriva förhud?

• mugglesfan

Näe va fan, nu ork int ja mer! Ja går ti stan ja!!!

sweetan! ge inte upp än fast det verkar hopplöst!!! snart är det ett nytt gäng som plussar och du har kvalat in bland dem, det är jag helt säker på!!!

• mugglesfan

so long...

måste nog känna lite på en förhud specifik värmländsk ikväll - blev liksom inspirerad av frullan!

• _koko_

Tyska mockasiner, hahaha, med lederhosen till!!!

Fru G - Ååh, vad roligt, du är så välkommen till oss!

• _koko_

muggles - ha en alldeles underbar helg! Och lycka till med förhuden. :D

• Liten med Mindre

Snälla nån - fredagsurspårning verkligen. Och hur trött är jag inte när jag skrattar åt fruLlans mokasiner i sydda utav tyskar. Groteskt!

Men - era mokasinfantasier speglar ju dagens humör. FruLlans är mestadels matinspirerade medan Muggles satsar på sex för hela slanten. :D

Stanna gärna och prata oftare Snart Fru G!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    det är kul att dra i förhud
    ha ha ha

ha det så himla skoj i helgen mugglan. Jag kan gissa att din helg kommer innehålla någon form av sexuell akticvitet. Så mycket har jag förstått under eftermiddagen.
    ha det bäst!

• Lapinette

Frullan - du försöker hela tiden utge dig för att vara någon annan...det lyckas liksom inte!

Och vad snackar ni nu om - mockade tyskar?!!!

Näh, nu tar jag burken under armen och sticker iväg på min fredagsträning.

• nu är jag fruL

så kombinerar man alltså mig och mugglan så får man matsex

det ni!!!!!

• sweetstreet

HAhahaha!!!!

Jag undrade ocskå varför just TYSKA mockasiner var sådana som man inte hörde om någon smög runt i!!!!! :D :D :D :D

hahahaha! Jag skrattar på mig! :D

Fast egentligen kasnke det inte ens var såååå kul som jag just nu tycker? Eller var det det?? :?

Svar på tråden När märker man av det?