• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Hej, skulle bara titta in och önska trevlig helg, jag tänkte gå hem nu.

Jag har precis hunnit läsa ikapp men jag har varit tvungen att JOBBA hela dagen, kan ni fatta, så jag har inte hunnit skriva här idag. Först var det möte sedan hade vi en disputation och efter det var det till att jobba ikapp mellan lunch och eftermiddagsfika. Hann sitta en stund på balkongen här och äta glass i alla fall!

Apropå lusten under graviditeten så föreslog någon att den kanske kommer tillbaka i v25 men för mig var det typ då som den försvann helt, med ökade flytningar och ökande magmått plus halsbränna så känns det inte jättekul. Nu höggravid och på väg in i vecka 32 så känns det mindre aktuellt än någonsin dessvärre. Nåväl, de av er som inte får så stora magar kanske lyckas bättre!

Nu ska vi fixa påskris, grilla, leta födelsedagspresent till min bror och så klart gå på fler visningar i helgen.

Hoppas på sol och fint väder!!!

Ha en riktigt trevlig helg nu alla.

• sweetstreet

Oki!!!
    Men då blir ju du och mindre tillsammans arpikos-nöt-choklad-spinnings-sex!?!?!?!????

Förresten är det inte du som är ologisk utan jag som är trög.... :?

• snart fru G

nu ska jag smyga vidare i mina mjuka tyska förhudsmockasiner, drar på mig mina lederhosen också och sätter på mig tyrolerhatten på sniskan! Nu ska här ut på stan med min blivande och pimpla öl ur sejdel på möllan! (malmö.... ifall ni huvudstadsmänniskor inte känner till det

Nu när jag väl har avslöjat min tyska identitet så kan det mycket väl hända att ni får höra lite mer av mig.... Jag inbillar ju mig i alla fall att även jag är smått galen och ganska trevlig emellanåt

Ha en skön helg nu!

• _koko_

fruLlan - glasklart!

Jag vet vem du försöker vara: Arnold schwarzenegger!!

• sweetstreet

Å Ha en underbar fredagskväll på Möllan Fru G!

Skitkul att du kommit in i tråden!!!!! :) :) :) :)

• sweetstreet

Ja bara det inte är Sylvester Stallone. Han ser juför dääääsig ut nuförtiden. Undrar just vilken plastikkirurg han gått till. Ett hett tisp! Gå inte dit!!!!! ;)

• _koko_

sweet - nej, shit, han ser ju ut som en lite för mycket opererad KVINNA i fejjan...

• sweetstreet

Ja vi har inte haft så många från Skåne här va???
    Någon var det men minns inte alls vem?
    Vårbrud? Eller Izzie? Eller Victory????

Hm vart tog Victory vägen?
    Fast hon kasnke inte vill hänga här nu när de bestämde sig för att "tagga ner" lite i barnverkstaden. För det gjorde de va??

Minne som en guldfisk...

Svar på tråden När märker man av det?