• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Å jag har också helglängtan.... :?

Fast jag måste jobba i helgen jag med.
    Men kasnke kan jag gå lite tidigare från jobbet idag?!

Solen skiner här men det är rätt kyligt. Typ 11 grader bara. Längtar till 20-graders nivån...

Koko,
    lycka till med protkollet (om du nu skriver det) annars får du ah en riktigt härlig helg!!!! :)

• Liten med Mindre

Trevlig helg!

Nu räcker det för idag. Vill också gå i solen, handla mat planera helgen...

• sweetstreet

Mindre,

låter bra att du vill gå ut i solen och handla mat och planera helgen!! Då verkar du iallafall inte alltför deppig över drippelidroppet! :)

• _koko_

Trevlig helg sweet och mindre!

(blir inget protokoll idag heller, har dock redan skjutit upp det en vecka, gulp...)

• Izzie

Hej svejs!

Då var det dags för helg igen! Skönt! Jobbar i och för sig långpass imorgon men är åtminstone ledig på söndag. Ska bli så skönt!

Idag har vi varit och köpt utemöbler! Längtar så till vår & sommar nu! :)

Mindre - Har den dragit igång på allvar el finns det fortfarande hopp?

Ha en riktigt skön helg allihop! Kramar

• Page

Hahahaha, vilken dag jag har missat! Sjukt roligt att läsa! Det blir faktiskt extra roligt att läsa ikapp, när man är med live märks det inte lika tydligt hur kul det är. Jaa, jag menar så klart inte att det är skrattretande när man tror att man aldrig ska få tillbaka sin sexlust eller att man börjar tvivla på om det någonsin blir några barn, utan bla de tyska förhudarna! Trevlig början på kvällen.

Sweet, jag tror inte att man behöver vara så himla rik för att adoptera. Har för mig att man får göra det även som ensamstående. Men det är klart att det kostar en slant ATT adoptera!

Storasystern (var det väl?), ballt med röda skor till en vit brudklänning!!

Lapinette, du skulle kanske köpa de röda skorna iaf så att din make har något att titta på efter flera dagar av sextorka??

Muggles, usch, foglossning låter inte bra! Hoppas att det inte blir värre!
    Blir det en flicka och du döper henne till namnet så blir hon en av de 400 i Sverige med namnet. Går fint att göra ett killnamn av det också! Dock mycket vanligare!

Hehehe, det är klart att min mage är platt, tränade som en galning 1.5 månad innan semestern OCH så sög jag säkert in den också! Så nu väntar jag på att fler magbilder rullar in.

Frejis var är hon ja? Fick för mig att de hade dragit till Rom redan men jag tror att de skulle åka påsveckan. Avhandlingen är väl redan inlämnad...

Ingen tant hos mig än, bara våtmark! Vill att hon kommer NUUU så jag kan börja med min nedräkning igen!

• Page

Muggles, 1000 spänn för en tröja? Hmm, det är jag nog för snål för...hahaha, sa hon som kan fika upp en tusenlapp i månaden!
    Skönt att lägenhetsbesiktningen gick bra!

Izzie, det är så kul att förbereda sig för våren och sommaren med säsongsgrejer!! Hoppas att du får stor användning av möblerna.

Ha en underbar helg i solen allihop!
    Angående Ciccis frånvaro har jag för mig att hon först skulle till Skåne och sen till Dubai.

• Page

Nej just det! Skulle fråga en sak. Koko, hur känns de där svettningarna? Är det som en bastusvettning eller är det snarare en värmande känsla fast utan svett? Hur länge håller det i sig?

• sweetstreet

Page,
    våtmark????
    ÄLar du nu????????

Jag tyker okså ditt namn är superfint!! Fast det skrev jag väl i mailet tidigare?
    En av mina bästa vänner fick en son som de gav "killversionen" av namnet. Tycer det okså är jättefint faktiskt. Vanligare än ditt namn, men ändå itne alltför vanligt. Plus att det är internationellt gångbart!!! Har verkligen insett att om man någonsin får en knodd så måste det bli ett namn som kan fungera i åtminstone engelskspråkiga länder.

Har förresten läst dina texter nu och de var BRA!!! :) Jag ska skicka ett mail till dig i helgen med liter mer kommentarer. Om du vill förstås. Annars låter jag bli.

• sweetstreet

Nu måste jag tillbaks in i "skrubben" igen. Blir ingen tidig hemgång för mig, men däremot en "efter-jobbet-drink" med några kompisar här på labbet!! :) Jeho! Härligt!!!! DET är verkligen FREDAG!!!!! :) :) :)

Svar på tråden När märker man av det?