Hahahaha, vilken dag jag har missat! Sjukt roligt att läsa!
Det blir faktiskt extra roligt att läsa ikapp, när man är med live märks det inte lika tydligt hur kul det är. Jaa, jag menar så klart inte att det är skrattretande när man tror att man aldrig ska få tillbaka sin sexlust eller att man börjar tvivla på om det någonsin blir några barn, utan bla de tyska förhudarna! Trevlig början på kvällen.
Sweet, jag tror inte att man behöver vara så himla rik för att adoptera. Har för mig att man får göra det även som ensamstående. Men det är klart att det kostar en slant ATT adoptera!
Storasystern (var det väl?), ballt med röda skor till en vit brudklänning!!
Lapinette, du skulle kanske köpa de röda skorna iaf så att din make har något att titta på efter flera dagar av sextorka??
Muggles, usch, foglossning låter inte bra! Hoppas att det inte blir värre!
Blir det en flicka och du döper henne till namnet så blir hon en av de 400 i Sverige med namnet. Går fint att göra ett killnamn av det också!
Dock mycket vanligare!
Hehehe, det är klart att min mage är platt, tränade som en galning 1.5 månad innan semestern OCH så sög jag säkert in den också! Så nu väntar jag på att fler magbilder rullar in.
Frejis var är hon ja? Fick för mig att de hade dragit till Rom redan men jag tror att de skulle åka påsveckan. Avhandlingen är väl redan inlämnad...
Ingen tant hos mig än, bara våtmark! Vill att hon kommer NUUU så jag kan börja med min nedräkning igen!