• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Eh FruLLis???

Vadå matsex????

Är förhud på er meny då eller???????? ;) :D

Mi fatta nada but mi hål in brain...

• sweetstreet

Förresten blev jag också 6-sugen nu. Fasiken. Min arbetsdag har ju bara börjat....

Och det lär INTE bli något sexande av heller för maken snörvlar som en igenrostad skördetröska oh hostar slem, vilket kan ha en viss avtändande efekt. Iallafall DEN sortens slem... ;)

• sweetstreet

Var är Frejis förresten???
    har inte sett henne på jättelänge??
    Skulle hon bort eller har hon spikat upp sig själv tillsammans med sin avhandling???

• nu är jag fruL

har JAG försökt vara någon annan

vem då?????

får man välja fritt?????

• Lapinette

Absolut välj bara Frullan!

• sweetstreet

På tal om graviditeter oh avhandlingar (eh var jag nu fick det ifrån?) så har jag en kmpis som var höggravid när hon disputerade.

Det var skitkul för hon satt med storkulan i vädret oh när hennes opponent frågade om hennes arbete (hon jobbade med möss som modellsystem) och om hon sett något intressant med sina möss, så sa hon helt coolt "well I am breeding right now..." oh opponenten såg jättelustig ut oh vrålstirrade på hennes stora mage. "I think I can see that" sa han då. Och sedan började alla skratta inklusive opponenten! :D :D :D :D :D

Haha!!!!! Det har hon fått höra sedan! :)

• nu är jag fruL

återigen var fruLlans logiik för svår för vanliga dårar

alltså jag tänker på mat och mugglan på sex...
    vi ihop....
    matsex!

elelr är jag knäpp eller

jag är kissnödig....
    igen

• sweetstreet

FruLLis,

jag tycker u får välja nästan vad eller vem som helst. Bara det inte blir en tysk mockasin-förhud!!!!!! :o

Svar på tråden När märker man av det?