• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Det gick en dokumentär här för inte så längesen om folk som hade dessa dockor som partners!!! Only in america... ;)

FruL - det är klart att det känns som att det aldrig kommer gå över! Så kändes det när du var deppig över boris och så kändes det när jag var deppig nu sist - det är så det känns när man är mitt uppe i det helt enkelt! Men både du och jag vet ju att det går över, och då kan man plötsligt inte förstå vad man var så ledsen över... Lovar att det är samma sak med din sexlust! Går det lång tid kanske man får försöka väcka upp det lite långsamt, med bara smek och mys i början. Pang på kan få motsatt effekt. Självklart tycker maken din att det är jobbigt eftersom han har samma lust som vanligt, men han älskar dig och står ut med det just därför.

• sweetstreet

Jag tror att jag tänker så långt fram och blir stressad av det just för att jag befinner mig i ett annat land och inte i Sverige. Här är andra regler för både IVF och adoption. Så självklart målar jag då ibland upp värsta svarta bilden i mitt huvud.

Hade kasnke inte gjort det om jag varit i Sverige där jag liksom känner till systemet bättre.

men som sagt, just nu känner jag mig också lite mer åt det likgiltiga hållet.
    Så jag förstår dig PRECIS Lappis!!!!!

• sweetstreet

Syrran

jag slutade med piller i januari förra året och sedan var vi sådär härligt avslappnade med "det-får-bli-när-det-vill-attityden" ;)

HA!!!!! Den började gå över när det blev sommar och inget hänt.
    Sedan började vi aktivt med ÄL-stickor i augusti. Så aktivt har vi hållit på sedan dess. Jag har t o m tappat räkningen på gånger nu så jag vet inte vilket försök vi är på just nu. Men visst, rent aktivt så är det några månader kvar tills vi hållit på 1 år, men om man räknar in när vi slutade skydda oss så är det över 1 år.

• sweetstreet

Japp Koko!!
    Här i USA finns det allt från hårdkonservativa högerkristna till de som utan tvekar köper sig en docka som ser ut som en djävulskvinna (har sett en sådan!) med horn i pannan och hudfärg:röd!!!!!!
    :)

Men det är ju ett stort land med många människor så egentligen kanske det inte är konstigt med så stor spridning????

• Storasystern

OK, då kanske du kan räkna dig till över ett år...
    Jag har fortfarande några månade kvar till ett år, så jag hoppas ett tag till... :(

• sweetstreet

Men Syrran,
    det ser ju lovande ut för dig nu! Du har ju fått hjälp med dina hormoner och så.
    Du ska se att det går vägen!!!!!

Jag ser själv fram emot när jag ska på undersökning. Åtminstone får man kasnke reda på ngt där då.

• sweetstreet

Har insett att jag snart ska dit. Det är mindre än två veckor kvar bara!!!! :) Tisdagen efter påsk!!!

• Lapinette

Och jag slutade med mina piller i juni...så i maj är det 12:e försöket.

• Lapinette

Härligt syrran! När har du besök inbokat Sweet? Jag ska iväg om drygt en månad...så långt kvar. SUCK!

• Storasystern

Hoppet är ju det sista som överger en... ;)

Svar på tråden När märker man av det?