• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

ha ha ha lappis
    det var ju jätte kul!
    tur att man inte heter nåt extremt knäppt och ska träffas på stan.

hejsan är det du som är vårtiga lisa

• mugglesfan

Idag ska jag på AW och dricka alkofria drinkar igen. Jag tänker gå tidigare idag - runt 15-16-tiden - och gå på stan och kanske shoppa lite före. Solen skiner ju typiskt nog inte lika mkt idag men va fan - det är FRRRREEEDAAAAG!!!

Ortopeden sa förresten att det inte är ischias (som min jobbarkompis trodde) utan förmodligen förstadium till foglossning

• mugglesfan

Min nya jobbarkompis som blev förkyld har varit borta hela veckan nu - hur kan man bli så förkyld så man är sjuk en hel vecka? Ja om man får influensa kanske men förkyld...? Vissa är klena eller? Det är klart, det är ju en man det är frågan om, moahahaahhha

• mugglesfan

som ni märker har jag tagit över nu - här ska tas igen några dagars frånvaro!

• Lapinette

Muggles - ska du ta Sweets dagskift?!

• nu är jag fruL

mugglan
    jag är också här och slåss om kontrollen över tråden

har din kollega åkt på influensa så är det inga som helst problem att vara sjuk i en vecka. jag hade feber i över en vecka.
    men bara förkyld.... då är man nog klen...

här strålar solen för fullt!

• mugglesfan

Japp jag tar över lite här nu Ska bara försöka hinna läsa alla mina olästa mejl från hela veckan också... Och var det inte ngn spec jag skulle uppdatera med? Förbereda seminarium? Hmmmm, det fanns visst lite att göra ändå

• Lapinette

Min man är faktiskt aldrig hemma från jobbet men väldigt ofta förkyld. Han tar några starka piller (köpta i Frankrike) och sen lommar han dit ändå.

Shopping...åhhh vad sugen jag är. Själv går jag och kollar och kollar men hittar inget direkt jag vill ha förutom ett par knallröda (väldit opraktiskt) skor.

• nu är jag fruL

min man är aldrig heller hemme från jobbet. helt knäppt tycker jag för ÄR man verkligen sjuk så ska man vara hemma.

Sen har jag försökt få hono att skolka ett par gånger för att vara hemma med mig... men det skulle aldrig hända !
    men skam den som ger sig.... jag frågar alltid ändå! det är så mysigt att vara hemma ihop.

• Lapinette

Om vi ska vara hemma ihop så arbetar vi hemifrån istället. Händer inte ofta men det har hänt. Då har man ju sällskap fast man jobbar.

Svar på tråden När märker man av det?