• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lapinette - jag håller en tumme för att min mage inte försöker bli mer gravid-look alike innan det faktiskt finns någon bebbe i den. Är så uppblåst att det känns som jag ska spricka. Aj!

Men i övrigt kan ni ju släppa tummarna för mig.

• Storasystern

Jaaa, riktigt bröd finns inte heller i Japan. Bara vitt fluffigt toast-bröd. Urtrist efter ett par veckor... :(

Lapinette, jag BIMar i nästa vecka, sent, säkert inte förrän till helgen, så än behöver ni inte hålla några tummar.

• Lapinette

Ahhh...ingen som är inom en vecka?

• Storasystern

Frullis- varför mun-mot-mun-metoden? Låter inte alls kul (såvida det inte involverar min man eller Patrick Dempsey ;) )

• nu är jag fruL

jag hade slutat andas och tuppade ju av jööööööö

med risk för att visa hur töntig jag är... men vem är patrick dempsey?

mun mot mun metoden.... hmmmm med vem..... hmmmm måste funderas på....

• nu är jag fruL

faaan vad osexigt det är när BHn är för liten så att bröstvårtorna hoppar ur

ha ha ha
    tur att jag är totalt ointresserad av 6 nuförtiden för så här vete faaaan om maken ens skulle gå igång
    ha ha ha

• nu är jag fruL

jag har sån enorm lust att hotta på nåt skoj nu. Har inet alls lust att sitta på jobbet och skriva knastertorra planer....

näe vill ut och sitta på uteservering emd polarna. Röka och dricka masssssssaaaaa vin....

åhhhh

och äta så klart. Hungrig heeeeeeeeeeeeeela tiden!

• nu är jag fruL

aha honom har jag sett i nån film.....

• Liten med Mindre

Tjingeling! Nu ska jag flyga iväg med ballongmagen. :) Hoppas att någon vill gå in på gymmet och leka med mig idag.

(Hade inte heller en aning om vem P D var. Kan inget om kändisar eller låtar eller något.)

Trevlig kväll!

Svar på tråden När märker man av det?