• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Oj, nu såg jag att jag fått en magbild av Page - den är inne i albumet. Vilket fint namn du har Page förresten - skulle nästan kunna tänka mig att sno det om jag får en flicka!

• mugglesfan

hej frullan - själv tänkte jag hänga här rätt mkt idag - det är jag värd!

• nu är jag fruL

ja mugglis det är du verkligen värd! som du har slitit den här veckan.

• Lapinette

Frullan - min make förstår inte heller hur man kan ge upp. För honom finns det inga problem som inte kan lösas. Jag har dock väldigt lätt att gå händelserna i förväg...både positiva och negativa och drömmer mig bort.

Måste in och kolla fotona...det var ett bra tag sen jag var där.

• mugglesfan

Apropå leverpastej (är fortfarande några sidor bak): leverpastej är ingen fara för det innehåller för lite lever. Men att äta lever (som en maträtt) är inte att rekommendera. Men hur många finns det som kommer sakna det?! Jag äter leverpastej för att komma åt järnet, gott gott.

• nu är jag fruL

lappis:
    det låter sjukt att säga det... men det är skönt att man inte är ensam om att vara så "knäpp"...

Gillar din mans inställning! Och han ju faktiskt helt rätt. Alla problem går att lösa på ett elelr annat sätt!

jag vill också veta vad alla heter egentligen
    vad har page för fint namn?????
    nyfiken
    jag
    nääääeeeeeeeeee

• Lapinette

Jag är också nyfiken!!!! Vad heter Page???

• nu är jag fruL

jag har inte ens reflekterat över att jag inte vet vad någon förutom de jag träffat heter i verkliga livet...
    men nu störde det mig plötsligt!

obotligt nyfiken....

• nu är jag fruL

fast det kanske är ointressant för när jag verkligen träffar någon ur tråden så får de ändå heta sitt nick, trots att jag faktiskt vet vad de heter.
    Klart att koko ska kallas kokos även i verkligheten.

• Lapinette

Så är det ju. Jag har träffat ett par tjejer från en annan länk som jag varit hängiven i typ 1,5 år. De riktiga namnen betyder liksom inget. Fast å andra sidan kändes det konstigt när den ena tjejen kom fram till mig på franska nationaldagen och frågade "är det du som är Lapinette".

Svar på tråden När märker man av det?