• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Oj vilken info sida du hittade Vickan...

Jag har bara scrollat lite.
    Men självklart ska gravida inte äta någonting för det KAN ju vara skadligt! Inte dricka något för det KAN ju OCCKSÅ vara skadligt! Helst inte andas för luften är ju som vi alla vet förorenad....

;)

• nu är jag fruL

sweetan: som den kloka lilla gumma du är så har du rätt som vanligt.

Åhhh vad jag blev sugen på en leverpastejsmacka! mmmmmm det åt jag till frulle i morse. kanske skulle överdosera med lite mer. Se upp boris

• sweetstreet

Mindre,

Jag är alltid lika yr.... oavsett om man läggger tilll vaken eller ngt annat därefter... :D :D :D

• nu är jag fruL

jag har slutat andas!

kanske därför jag är så matt och trött och orkeslös.....

• sweetstreet

Uach FY FruLLis!!!!!!

Inte bra att läsa ditt inlägg nu!!!! :o

En av de sakerna jag verkligen saknar här i utlandet är leverpastej!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Åt brunch på en tysk restaurang förra våren och då fick man ngt som smakade leverpastej!!! Mmmmm Jättegott!!!!!

Borde gå dit igen och bruncha...

• sweetstreet

Men FruLLis vilken kädsamt blå ton du har anlagt i ansiktet!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

Mindre,

detta med elektronikavfall låter komplicerat. Lägg därtill till EU så låter det plötsligt omöjligt komplicerat och svårt att fatta.

varför kan folk inte ha enkla instruktioner så att folk kan fatta vad och hur de ska göra?????

• viktualia

sweetstreet - det var livsmedelsverkets sajt jag länkade till...och den var sjukt lång den där texten... men kämpade man så stod det att just lever var något som gravida skulle passa sig för.....håhåjaja...

Tänk att att det blir folk av ungar som föds trots att mammorna gör både det ena och andra... Rabiat är ett ord jag vill använda om allt som omger gravida...

...och sen kan jag ju tydligen inte låta bli att tänka på sånt själv när kollegan blir på smällen... men KANSKE kan det ha nåt slags samband med att jag tycker att hon är allmänt puckad och besvärlig.... eller vad tror ni???

FruLlis - vilket stånk du fick till när du tog ett nytt andetag... fnissar glatt!

• Liten med Mindre

Sweet - jag har för mig att jag också hittade något i USA som liknade leverpastej. Kan ju inte stava till det. Men i egenkomponerad fonetik lät det som [brunschwagger], serverat som sandwich. Har för mig att det gick att köpa i affären. Och så sour milk som liknar filmjölk/lättfil (om du inte upptäckt det).

Svar på tråden När märker man av det?