• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Frullan, chefer får inte säga något om graviditeter, även om de inte är superglada.

• Page

Mindre, det är förjävligt! Skönt för dig dock att ni har beslutat att undersöka er!

Angående finnarna så beror det nog på din skumma cykel den här månaden. Sen ÄL och tidig tant, knasiga hormoner. Började finnarna ploppa upp när du slutade med p-piller?

Jag undrar när jag får tillbaka min vanliga dåliga hy...utan finninvationen.

• Page

Snart så, det jag skrev i går var menat förklarande men i dag så låter det bara anklagande. Du blev ledsen och jag klampar in med praktiska förklaringar när situationen handlar om känslor. Förlåt!

• Lapinette

Frullan - Jag var här redan igår! Men tack för att du frågar efter mig.

Mindre - åhhh vad trist!!! Hade ju hoppats på lite plussitivt på tråden. Så nu är det din tur att gå och lämna blod. Jag gjorde det på dag tre (i fredags). Två rör på Sophiahemmet. Vi får se vad de får ut av det. Mannen håller nu på att samla sig för att gå och lämna simmare imorgon. Fick inte röra honom igår (han ska ju inte ha haft sex på 3-5 dagar). Det är därför han vill gå denna vecka för nästa vecka är det ju dags för ÄL igen.

• start september

Frullan, om chefen säger något annat än garttis och hur ska vi göra resten av tiden bra ska han ha en propp helt enkelt.

Du är gravid och det är något fantatsikt! Hans (obeservera hans och inte ditt) problem med att ersätta dig ska inte du ta ansvar för. Sen ska du så klart vara rädd om dina kundrelationer så att det blir bra lösningar medan du är borta, men att hitta hela lösningen det är chefens ansvar. Även om han är van att du fixar och ordnar ska han inte ta det för givet!

Basta! Är också projektledare och jobbar med beläggningsfrågor och är lite för duktig på att lösa allas problem så det här läg mog varmt och hjärtat!

Page - bilden som kommer en vacker dag kommer spegla mig och ingen annan. På gott och ont!

Näsblod KAN ju också höra till förkylningar, men å andra sidan kan nästäppa vara grav tecken. Knepigt det här...

Snartis, bröllop är ett bra sätt att gå ner. Så länge jag ligger närmare 40 bryr jag mig inte så mycket, när det knappt är 42 som går på är det mindre kul...

Jag som trodde jag var ensam i världen med lite magproblem har insett att det är ganska vanlig här i tråden.

• Liten med Mindre

Nu har jag tid bokad på en ögonklinik. Ska vänta ut nästa också.

Finnarna - blä. Har väl att göra med knäpp cykel, knäpp mage, ofantligt godissug, rester av infektioner, torr hud,...

Å så lätt att föröka hitta en orsak. :D

Jo, finnarna kom när jag slutade med piller, fast det var en anti-finn sort som jag åt. Fast innan hade jag ätit piller som jag fick finnar av... Tror att bekymren de sista åren då jag inte ätit piller kan ha berott på den eländiga magmedicinen och kass kista i allmänhet. Stress och datorarbete inkluderat.

Oj, ynkade visst till mig väldigt.

Och ikväll blir det "steamy windows" på cykelklassen. Får inte ha linser på fem dagar före undersökningen för ögonen.

• start september

Bra men dyrt hudvårdstips för knepig stress- och vuxenfinnar. MD Formulations. Och IDs smink som inte täpper till. Hjälpte mig att bli fin inann bröllopet!

• Page

Hur dyrt September? Har du några billiga förslag?

• Lapinette

Alla jag känner som slutat med piller har fått dålig hy och de flest med finnar runt munnen. Det tog några månader men nu är hyn bättre igen. Det kan komma någon enstaka men inte som månaderna efter p-piller stoppet. Tänka sig att bli tonåring på nytt!

Svar på tråden När märker man av det?