• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Sweet, kom ut ur din skrubb och tjöta lite! El koko, kom ut ur din bunker (?)! Page, vart tog du vägen?

Oj, nu blev rebuilden klar... jobbe jobbe

• Page

Hahaha Muggles, jag gör som landets pensionärer och tittar på ett program om ett koloniområde i Stockholm! Måste vara mentalt förberedd för vad som kan hända i sommar.

Såg att en tant använder gamla tepåsar som dränering för blommor! Hoppas att jag aldrig blir så uppfinningsrik/förnuftig/snål!

• mugglesfan

apropå snål så berättade min (manliga) jobbarkompis om en han känner som i sin tur har en fru. Oj, vad komplicerat det här blev. Nåja, frugan i fråga hade så mkt bröstmjölk att hon pumpade ut den, frös in den och senare använde den till typ bakning och att göra pannkakor på!!! Grouse! (el hur det nu stavas) Hallå ELLER! DÅ kan man snacka snål.

Sedan fick jag en massa amningstips av de manliga kollegorna när vi åt lunch i Åre. Av alla runt bordet var det bara jag som var kvinna och bara jag som hade noll aning om amning - skum känsla

• mugglesfan

Åh, testade precis en grej och trodde att det funkade - blev så glad. Yes, då kan jag gå hem med gott samvete. Sedan kom jag på att jag kanske har testat på fel sätt

• mugglesfan

men det löser sig som kärringen sa som sket i Valhallabadet...

och

"det är ju bara ett jobb"

• viktualia

mugglesfan - låter som du behöver nån som hejar på dig... heja Mugglan friskt humör magen putar utanför...

fniss fnisss

• mugglesfan

Ah, nä det verkar faktiskt funka! JIIIHOOOO!

• mugglesfan

Vickan, ja det gör den faktiskt - el skulle gjort om jag hade suttit här i mina vanliga jeans. Men nu har jag mammabyxorna och där får det plats med MYCKET mer mage!

El så hade den inte gjort det för jag har inte ätit mer än en banan sedan lunch

vad lever jag på? strålningen från skärmen? lyckan av att ha det ultimata jobbet? vårkänslor?

oj, jag börjar balla ur nu känner jag...

men tack för påhejningen - det värmde!!!

• viktualia

själv fortsätter jag planera 30 årspartaj, grubblar över om jag ids träna imorgon eller ej och är nöjd över att maken är så bra som ansvarig för tvätten!

dvs... jobb.. näeee.. sånt gör jag knappt på dagarna.. *skäms lite*

• mugglesfan

det låter som ett kul partaj Vickan (ni som är nyfikna får kolla i andra tråden!)

men nu är jag klar idag och orkar inte mer har lovat handla också
    vill bara hem och dö i soffan

imorgon bitti slutbesiktning på lägenheten! få se om vi fick vår (beställda!) dimmer el inte...

Svar på tråden När märker man av det?