• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

jag är också suuuuuuper hungrig. Ska gå och rota i fruktkorgen.
    jag ser att solen lyser på väggen brevid iallafall....

• Moppy

koko: korrekt - lägg inte till mig på plus-listan ännu. här ropas inte hej ännu....

Angående fotoalbumet, jag kanske går "live" när/om jag passerar v 12. Jag sitter här på tryggt avstånd bakom datorn tills dess :D Jag är dock mycket nyfikna på vilka ni är, så kanske kan jag inte hålla mig....

• Moppy

Men detta med Jessie är ju lite skumt. Nästan lite otäckt... hon var ju så aktiv ett tag tills hon plussade. Var är A.M, förresten?

• _koko_

Fruktkorg... Tänk om man fick vara på kontoret och inte i den här jä*la bunkern... Kanske ska gå upp till pressbyrån på sös... Orkar jag? Nä.

Men! Jag har ju för tusan 3 bananer i väskan!!! Hahaaaa....

• Liten med Mindre

Givetvis känner jag genast hur det börjar mola i magen. Och hur jag blir ännu mer sugen på choklad.

Läste att mens vanligen kommer 14 dagar efter ÄL, men att 11-16 är normalt spann (så länge lever gulkroppen). Är på dag 11 idag tror jag.

Men, snart ska jag få gå iväg och lära mig laga italienskt. Och ska köpa något gott innan. Vissa saker är jättekul att shoppa. :D

• _koko_

Just det, AM tänkte jag fråga efter för några dagar sedan, var ääär du??

• Moppy

Mindre: Om ditt j*la tant h*lvete mot all förmodan kommer denna månaden, ta upp med din gyn att du dripp droppar långt innan din mens. det kan tyda på "störningar" i lutealfasen (dvs tiden mellan Äl och mens). Obs behöver inte vara så, men värt att diskutera ändå :)

• Liten med Mindre

Tack Moppy. Dripp droppet har ju faktiskt minskat, från att ha varat i en vecka under hösten, till att komma någon dag innan.

Just nu är det ju inte dripp utan bara bruna spår. Men vis av erfarenhet tar jag ut sorgen i förskott.

Förlåt att jag blev lite gnällig.

För att fråga nåt skojigare - är det någon av Stockholmarna som har tips på bra matställe till den 12:e, om vi nu kan få ihop en dejt då? För mig får den gärna ligga nära Odenplan, så blir jag inte så sen.

• Bröllopstokiig

Hjälp vad ni skriver tjejer!
    Jag har suttit i möten hela dagen, fy vad trist det är... ska flyga till södra Sverige i kväll och sen kommer jag hem sent i morgon... drar till Budapest på fredag morgon och är inte tillbaka förrän nästa vecka... kommer kanske inte kunna titta in, så ni inte tror jag har dragit någonstans

Håller tummarna Mindre!

Jag har BF mellan 13/7 - 17/7, jag har fått båda dessa datum. Men måste ni skriva ett så kör på 15/7!

• Bröllopstokiig

Mindre: Vet inte än om jag är hemma den 12/4, eventuellt drar jag till Dubai. Men annars så har ju Ciao Ciao på Odenplan bra mat!

Svar på tråden När märker man av det?