• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

har kompisar som är livrädda för barn och ALDRIG kommer skaffa barn. Jag har lovat dom att dom aldrig ska behöva hålla boris elelr ens låtsas om att de tycker han är söt.
    man behöver faktiskt inte gilla barn...

• Page

Jag förstår Lapinette! Jag har fått för mig att du som preffsdansare alltid varit smal så minsta viktökningen känns mycket.

Jag kan tycka att jag är "fläskig" om magen även om jag inte är det när man jämför med andra. det handlar om vad man är van vid.

• nu är jag fruL

lappis: muskler
    wow vad coooolt!!!!!
    jag tror inte min kropp kan stava till muskler....
    fast jag borde ju ha några jag menar eftersom jag rider....
    fast jag kanske bara kör på vilja

• Page

Jag tycker nog att man kan kosta på sig en liten lögn och säga att barnet är sött även om det är det fulaste man någonsin sett! Fast om någon nära kompis undrade skulle jag nog svarade ärligt....tror jag! Eller försöka ta fram det positiva!

• viktualia

jag brukar komma med diplomatiska svar som att de får mer och tydligare personligt utseende när de blir lite äldre... fniss fniss

• Page

Undrar hur mycket muskler Mindre har! All spinning och annan träning måste alstra mycket muskler!

• Lapinette

Jag har svårt för att ljuga. Håller istället tyst och inte säger något alls. De som känner mig vet då vad jag tycker men andra kanske bara tror jag är lite tystlåten av mig...ha, ha...har ni sett en tyst kanin? *kliar mig i huvet, kaniner är väl för det mesta tysta??!!*

• Lapinette

Absolut, har ni inte sett tävlingscyklisterna!! Att träna är en slags drog för mig. Får jag inte gå blir jag tillslut aggresiv.

• Lapinette

Page - då förstår du känslan. Det är inte mycket men man känner sig obehaglig, inte som sig själv när det blir ett par kilo för mycket helt plötsligt. Sen får man (även jag) acceptera att man blir äldre och ämnesomsättningen är inte som när jag var typ 20 och tränade varje dag.

• Lapinette

Ser att det blir monolog här inne. Ska kanske jobba lite?!

Svar på tråden När märker man av det?