• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

FruL - Tycker det vore konstigt om de inte vill "utnyttja" dig så mycket som möjligt den tiden du är kvar - det är ju inte om 2 veckor du drar! Omplacering, BAH!
    Men, jag vet ju inte hur det funkar på ditt jobb...

• mugglesfan

Nu finns BrudSommars lilla tjej med i albumet. Just det, Syrran är ju med. Det var nog Sept jag tänkte på. Ingen är borttagen, tom Jessie är med. Hmmm, hon borde nog bort(?).

• _koko_

Ja, vad hände med Jessie egentligen?

Vilken söt näsa!! :) Men annars ser hon lite svampig ut. ;) :D
    (obs obs obs, det var ett skämt för att bilden är brun och otydlig!)

• Storasystern

Jag är med i albumet!!! :)
    Men detär en chockerande brist på magbilder! Hörni med magar - kan vi inte få se dem???

• nu är jag fruL

kokos: Ja man tycker ju det... Men eftersom jag inte kommer kunna hinna klart uppdraget så kanske de vill byta ut mig redan nu för att det ska bli samma person hela vägen. Det är ju en "prestige" kund... eller nyckelkund eller vad faaan man ska säga...

Sen känns det som om jag kommer få något straff.

Men men mitt störts problem just nu är att jag inte får något gjort ALLS just nu för jag har så pissig energi. Hur fixar man det. lagligt tack

• nu är jag fruL

jag har tagit magbilder. Typ tre under hela grav... sk ta en på kvällen i kväll för att visa den enorma skillnaden morgon och kväll...

• Lapinette

Jag finns också med!!! *hoppar upp och ned och viftar med händerna*

• Lapinette

Fast ingen magbild på mig

• nu är jag fruL

jag vet inte vad som hände med jessie. men hon har varit borta väldigt länge. Jag tycker vi ska rensa bort de som är borta från både fotoalbumet och från vår lista. det är ju många som dragit. Vissa som "tjatade" in sig på listan har ju inte ens varit här inne efter de fick komma emd på den.
    det kan m,an ju verkligen undra över...
    näe rensa!!!!!

Vårrensning på alla håll!

• _koko_

Äh, lapinette, mindre, page, sweet, start osv, vi kanske ska ta magbilder på oss också, så de andra får känna sig tjocka?? :D

Det där måste du nog utveckla vid tillfälle fruLlan, straff??

Svar på tråden När märker man av det?