• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Muggles, jag har inte heller tagit ett enda magkort än men det är nog lika bra, det skulle bara tjäna i avskräckande syfte för alla nu! Däremot kan jag skicka dig en 3D-bild på den lilla om du skulle vilja lägga upp den, vet inte om någon är intresserad. Nåväl, jag mailar över den till dig så gör du som du vill.

• _koko_

Shit, vad coolt, jag vill GÄRNA se en 3d-bild!!! Jag är ju så osäker på om jag skulle vilja göra sånt själv, så det vore nog nyttigt att få se hur det kan se ut! :)

• BrudSommar2006

Nu har jag mailat muggles, tidigare erfarenhet säger att det brukar ta lite tid innan mail från mig når muggles. Det är en hyfsat tydlig ansiktsbild men hon ligger med hjässan upptryckt mot livmodern så det finns inget fostervatten runt toppen på huvudet, därför blir det svart längst upp.

• Page

Hm, Storasystern finns väl med i albumet? Moppy, September, Vänner, Brudsommar är de som inte finns med (säkert fler som jag inte kommer på nu).

Muggles, hehehe, jag vet att ingen vet hur jag ser ut så det är inte sånt jag oroar mig för. Ibland så blir vissa saker så verkliga bara, tex även om vi diskuterar barnfabrik hela dagarna kan jag bli lite förvånad när man pratar om sparkar, bf osv. Jag "glömmer" bort att det är på riktigt!!

• Page

Åh, en 3-d bild!!! Säg gärna till Muggles när den finns i albumet!

• BrudSommar2006

BrudSommar finns visst med om jag inte blivit borttagen men det tror jag väl inte.

Glömde varna om 3D-bilden, den är ganska tydlig men de rörliga sekvenserna är bättre, det var svårt att få henne att ligga still för att han skulle hinna trycka på stillbildsknappen på datorn, så stillbilderna blev lite grumliga allihop.

• nu är jag fruL

mugglan: tack för råd. men jag har börjat med järntabletter. Visserligen bara en tablett per dag och den tar jag vid frukost där jag oftast äter mjölk (lajktosfri ) så det kanske inte funkar...
    jag MÅSTE få mer enegeri att ta tag i jobbet så fler tips tas tacksamt emot....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

kokos: i morgon kommer domen
    ska träffa chefen och måste då berätta. Känenr mig livrädd!!!!!

• Meddelande borttaget
  • _koko_

HAHAHAHA, jag fastnade i filtret!!!!

K*kade (gissa bokstaven) fick man visst inte skriva. :D :D :D

Hur som helst, brudsommar finns kvar i albumet!

Svar på tråden När märker man av det?