• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Vänner-fan

Muggles,
    Jo, Moppys plus hade jag läst om, men jag var inte säker på om det fortfarande satt i. KUL att det verkar göra det!!! Grattis Moppy!!

• Vänner-fan

Oj, vilken konstig gubbe det blev. Det var inte meningen att den skulle visa upp ett sånt asgarv, den skulle bara se glad ut...

• Page

Temat för Vänners drömmar var : saker och ting som man inte kan styra eller påverka. Så det kan vara lite stress över att få en liten människa i sitt liv. Och hormoner!

• Storasystern

Lapinette - skönt att ni ska få undersökning till slut! Gyn som jag träffade igår tyckte att man borde vänta ett år. Tur att JÅ inte tyckte det! :)

Förresten alla ni(vi) som jagar böj och ÄL. Gyn igår berättade om någon studie som gjorts där man hade kommit fram till att det inte spelade någon roll om man hade 6 böjdagen, en dag innan eller två dagar innan - chansen var lika stor att det skulle lyckas ändå.
    Inte för att jag vågar chansa, men lite tröst om man inte träffar rätt någon gång!

• Vänner-fan

Asgarvet skulle passat bättre till Mindres dröm!

• Page

Snart så, Fanns det en balkong i den nya lägenheten?

Var försiktig med solen!!! Har för mig att gravhormoner kan åstadkomma pigmentproblem ihop med sol.

• Storasystern

Mindre - var inte täppt i näsan ett symptom?? Jag tror att det var Cicci som var täppt innan... Och muggles??

• Vänner-fan

Page,
    Härligt med en drömtydare i tråden! Ja, te.x. det här med lägenheten har väl med boahormonerna att göra. Skulle inte vara riktigt läge att bli bostadslös nu...
    Det är ju en stor omställning som väntar och en hel del stress iom det. Blir man en bra mamma?? Och så drömmer man att man glömmer ge sitt barn mat... (Som om den inte skulle påminna en...)
    Förresten Page, så brukar väl inte du vara inne här såhär dags? Har jag missat nåt? Jobbar du två-skift nu? Både dag och kväll med Sweet?

• Vänner-fan

Page,
    Tur att du påminde mig om solen! Det stämmer att man kan få fula fläckar i ansiktet när färgen försvinner sen. (Och på resten av kroppen med, men där gör det ju inte lika mycket). Tänkte precis sätta mig på balkongen, men blir nog att jag lägger mig i sängen med en rapport i stället!
    Ha en bra dag allihop!

• Page

I dag är jag sjuk men jag har möjlighet att köra två-skift nu. Börjar jobba klockan 10 så jag behöver inte lägga mig tidigt.

Svar på tråden När märker man av det?