• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Maken är så gullig. Han frågar mig hela tiden om "tanten har kommit?" :D :D :D

Har ju berättat att vi kallar henne så här i tråden så nu har han anammat det.
    Haha!!

• sweetstreet

Var är FruLLan????
    Har inte sett henne här på ett tag.
    Är hon borta med vinden eller har hon hoppat till månen med hästen???

Hon åkte väl bort i helgen men har för mig att hon var tillbaks från den resan?

• sweetstreet

Nä nu ska jag gå och lägga mig. Ögonen vill liksom falla ihop av sig själva.
    Orkar inte ens jiddra en massa skit här inne ikväll... :o ;)

Har möte imorgon så jag är nog inte titta in här förrän rätt sent. Så jag gissar att jag lär missa de flesta. Men de ska bli skoj att läsa ikapp.

Förresten de där fröna kanske är bra även om man inte är hård i magen?? Kanske kan mer frön i kosten göra att man blie en frögurka???? :) Vad säger dietisten om detta???? :D

• nu är jag fruL

morrn morrn tjejer
    jäklarns massa härligt svammel att ta sig igenom.
    Heeeeeej!
    Jag har varit på kurs och möten så jag har inte varit inne på ett par dar. Saknar er faktiskt!!!!!!

cicci: välkommen tillbaka och vad kul att ni har haft det bra. och fyyyyyyy vad kul att magen börjat växa på dig GRATTIS! ha ha ha jag är så farsinerad av din kropp. Går inte uipp i vikt och magen syns inte förräns i v 25 det är ju helt otroligt. men så skönt att du och pyret mår så bra.

snartis: åhhhh vad kul att kickn har börjat sparka!!!!! åhhh vad jag längtar tills den dagen. Om det inte var så att jag fick lite ont i magen vid överansträngning så skulle jag tro att något illa hänt Boris. jag mår ju liksom för bra. men magen växer ju också så han borde ju finnas där inne. Längtar rej'lt efter sparkarna!!!!

mugglan: åhhhh flytten börjar närma sig! och du har också sparkar. vad mysigt! Hoppas du fick nån mat i dig igårm och att ni kommer igång med packningen.

kokos: härligt att se att du min lilla raring är tillbaka och på topp! gör mig alldeles var mi hjärtat.

Sen var det någon (moppy?) som undfrade hur tidigt man kunde göra vanligt UL. Och tvärtemot vad någon skrev så kan man VISST göra det tidigt. jag evt inte om man kanske ser mer på ett VUL men vi gjorde ju vanligt UL redan i hmmmm v8 tror jag det var. 7 eller 8. Vi ville ju bara se inför afrika resan att allt såg bra ut. Jag vet inte vad man ser på VUL men på UL såg vi det vi ville: att boris låg inne i livmodern, att hjärtat slog och att allt såg normalt ut.
    Så Ul går att göra tidigt.

Själv så var jag på kurs i samma byggnad som min chef igår och hade tänkt tala om att jag är gravid. Jag vill nämligen få det gjort snart.... men det hann jag inte. Tycker inte om att dölja saker, särskilt inte för kunden... så usch. vet att han kommer bli tokig när jag berättar....

nåja

• Snart så....

morron,

åhhh så trött idag, precis när jag skulle somna igår så bestämde sig Kick´n för att rocka loss
    Ja det är bara roligt för sambon får ju känna oxå :)

Frullan, vänta du bara, sparkarna kommer snart :D Det är en härlig känsla

Muggles: aha så snart ni ska flytta. Det är så skönt att få kasta/rensa bland alla saker.

• nu är jag fruL

hejsan snartis
    ja jag tror också att sparkarna kommer snart. är ju trots allt i v 17... jag räknar med att de kommer efter påsk. Så de gäller vel att passa på att njuta av lugnet ett tag till nu...

jag vill också rensa ut hemma. Min man är en hamster...
    men jag ska göra det nu i samband med renoveringen. Hurra.

Just det hur blev det med en träff???? Ska vi ta en veckan efter påsk? Typ torsdag? Hur ser det ut´för folk?

• Liten med Mindre

Hihi - fler som är i rensartagen. :)

Godmorgon!

Önskar att jag kunde ha flytt eller renovering som anledning att få maken att börja rensa. Men det har jag inte. :(

Av någon mysko anledning är vi så att ju mer entusiastisk en person blir över något, desto mer anti blir den andra. :? Han vurmar över dykprylar och jag tycker det blir bökigare och bökigare att dyka. Jag ivrar för träning och han kommer på fler och fler anledningar att inte träna. Jag längtar efter att rensa upp - och han staplar papper i högar på pin kiv. Nästan i alla fall.

Knäppa människor! Tur att det inte gällde barnverkstaden då rå. (Fast det här med att gå och testa sig satt långt inne. Fick blinka mycket med valpögonen för att få honom att lova att göra det om jag behöver ta mina prover vid nästa mens.)

• Snart så....

Hhahah min sambo är oxå en hamster, vad ska man med 2 kartonger gamla datakablar till??

Jag kan nog torsdag efter påsk, har inte riktigt kommit dit än med "schemat"

• Liten med Mindre

Å i kväll ska vi gå kurs i italiensk matlagning. :) Skoj!

Och appropå dejt så funkar 5 april för mig, om det var den som avsågs med torsdag efter påsk. Kommer att var hyfsat hungrig när jag kommer loss vid 18.30.

• Snart så....

hmmm 5 april är väl innan påsk?
    Fast jag kan nog så med, är ledig hela dagen :)

Svar på tråden När märker man av det?