• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Näe nu MÅSTE jag ta mig i kragen och gå in till micket!!!!!!!!!!!!

Annars blir jag kvar här i evigheters evighet....

*sliter tag i min egen arm och drar bort bort bort från tangentbordet*

• _koko_

Åh nej, missar jag house?!! Skit... Hoppas att det är ett avsnitt jag redan sett...

Jaja, ska vara ledig på torsdag fm och gå på trädgårdsmässan, så jag får ju igen de timmarna jag jobbar över idag då.

• mugglesfan

Snartis: vi flyttar 18/4. Jag tror vi har fixat det mesta nu, det var ju en del... Vi har inte börjat packa än heller, gaaaah. Var meningen vi skulle börja ikväll men här sitter jag fortfarande på jobbet. Fast vi har rensat duktigt, så packa borde gå fort. Jag vägrar flytta med en massa skit.

Nä nu brudar, nu lämnar jag fabriken (iaf kodfabriken) för idag! Måste helt enkelt ha mat. Och jag känner att jag bara börjar göra fel av trötthet nu, har ju ändå jobbat sedan kl 8 imorse...

• mugglesfan

Öh, innan jag går (läste just Sweets inlägg): vad är det för logik i att stänga av skjutdörrarna men inte hissarna. Oj, jag glömde det var ju religion, inte logik det handlade om

C U tomorrow!

• _koko_

Jag ska också gå nu, fattar inte att du orkade sitta till nu utan mat muggles!!

Kram på er!

• Izzie

Vad härligt att läsa om era små sparkande bebisar! Det börjar kännas verkligt nu! Måste vara en jättehäftig känsla att vara med om när ens lilla barn så smått börjar göra entré :)

Japp, här pågår ÄL-veckan och jag har bestämt mig för att inte jaga böj med stickor utan bara köra på lite lagom ändå så får vi se vad som händer. Är mitt uppe i en omvälvande och oviss period på jobbet där jag inte vet vad som kommer att hända, och det enda att göra är att vänta. Inte min starka sida, men jag börjar landa i att det är så det kommer att bli den här gången och det gör att jag känner ett större lugn än vad jag gjort på flera veckor. Jätteskönt. Längtar till påsk då jag förhoppningsvis får ett par dagars ledighet i sträck och det känns välförtjänt just nu.

Ta hand om er allihop, nu kryper jag i säng! Gonatt,
    kram

• start september

Oj - vad många sidor att läsa igen!!!

Här jobbas det hårt och intensivt, har inte ens hunnit in här på hela dagen. Men nästa fredag åker vi till Malaysia så det är det värt! Bara miljarder ton jobb och en uppsats som ska in först. Men vad gör väl det!

Inget nytt här, vi har massor med sex som inte ska leda nån vart. Lite konstigt känns det.

Sen vet jag ju inte när tanten kommer - det kan tydligen vara allt emellan imorgon och om en månad. Så det blir till att packa artilleriet i form av tamponger och alvedon på resan. Samtidigt vore det ju skönt om tanten kom så att man vet att det funkar i alla fall.

Vår känslor börjar man få i alla fall!

CicciL - vad kul att det växer nu! Jag tror att även aprikoser funkar mot hårda magar - det tycker i allafall jag är godis.

• sweetstreet

Izzie
    låter ju bra med ÄL nu i veckan! :) Heja heja!!!!!

Vad är det som är osäkert med ditt jobb?
    Är det nedskärningar på gång eller?

Hoppas det går bra ändå vad det än är för tråkigheter.

• sweetstreet

September,

härligt emd er resa att se fram emot!!!! :)

Vi ska ju iväg i början av maj. Det är inte så jättelångt kvar dit heller!. Längtar. Men har sjukt myket att göra på jobbet tills dess.... Ujujuj...

Låter som om du verkligen är tillbaks "på riktigt" nu både fysiskt oh psykiskt! :)
    Ni får väl helt enkelt ha en massa "avslappnat 6" vilket kanske inte är fy skam det heller ett tag. Även om jag förstår att det kan kännas frustrerande med väntan.

• sweetstreet

Muggles,

Nä just det!!1 Ingen logik alls!!!!! :D
    Men det är jag tacksam för ändå. Kunde blivit en svettig vecka annars... ;)

Svar på tråden När märker man av det?