• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Joh, jag hade ju tänkt fixa mat men kom liksom inte iväg innan Pressbyrån stängde så jag får skylla mig själv. Blev bara sittandes fast vid datorn. Jag "skulle bara" och sedan var kl plötsligt för mkt...

Men tack för tanken!

• _koko_

Jaaa, min tur att föra monolog!! :D

Men så helt plötsligt hade jag inget kul att säga... Hmmm...

Nästa helg är det PÅSK! Nån som brukar fira det? Det gör inte vi. Fast man måste ju ha lite godis hemma till alla supersöta påskkärringar... Förra året fick de ta själva ur en skål, det gör vi inte om, hahaha! 5-åringar blir LIVSFARLIGA, de får något läskigt i ögonen, och sen är det bara att hålla i sig själv och skålen så de inte tar den också...

• _koko_

Vi har flera restauranger i samma kvarter, men man kommer ändå inte iväg och äter... Känner så väl igen det där "ska bara"...

• mugglesfan

Läste ikapp lite från förra veckan medans jag väntar på nytt "bygge" så att jag kan testa min senaste ändring. Läste att Sweetans mans simmare är finfina! GÖTT! En grej mindre att oroa sig för. Kan tänka mig att han blev lättad...är väl en känslig sak för män. Av ngn anledning skulle det inte kännas lika om ens äggstockar var lite klena, alltså det skulle ju vara ledsamt men man kanske inte skulle känna sig mindre *kvinnlig* om ni förstår vad jag menar? Eller?

• mugglesfan

Påsk är en skum högtid, känns inte alls lika festlig el nödvändig att fira som jul och midsommar. Fira vet jag inte, men de senaste åren åker vi till min mans släktingar i en värmländsk håla och äter lax, sill och så. Denna gången ska min mamma med också så det blir "hela" familjen. Det är väl trevligt men mest skönt att ha ledigt. Jag ser såå fram emot lite ledigt - det har varit en tuff jobbvår.

• mugglesfan

Fan, jag tror Visual hängde sig. Tar 100% av min processorkapacitet och vägrar stänga ner sig. Jävla Microsoft! Förstår inte att de kan göra så buggiga program, själv gör jag ju ALDRIG buggar

• _koko_

Jag tror många män har hela sin manlighet i soldaten (kuuuuuken) ;) och då är det såklart jättejobbigt att få veta att den inte funkar som den ska!

Min sambo väntar på resultat och det är nog lite nervöst men han verkar väldigt avslappnad inför det ändå. Här tar det nämligen en månad att få resultatet...

Sen är det dessutom mycket värre att ha dåliga ägg eftersom man inte alls har lika många att välja på...

• _koko_

Är det nåt man kan lita på så är det att man inte kan lita på microsoft...

• mugglesfan

Ja men visst är det lite konstigt att så mkt av manligheten ligger i själva spermierna (el för all del själva staken också )? För som du säger det är ju eg jobbigare om det är ngt fel på oss. Men ändå hänger vi inte upp oss lika mkt. JAg har förstått att många män går och drar på om de ska testa sig för de är väl oroliga för resultatet. Vi tjejer är väl mer såna att vi tar tag i det, går och testar oss för att liksom få veta. El inte alla kanske, men det känns som att det är en skillnad.

Svar på tråden När märker man av det?