• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

ooooahhahhahaah kan du inte mannen komma och donera lite simmare så du får roligare på jobbet? :D

• mugglesfan

Jo du har säkert rätt. Men skumt ändå att dagens män (våra jämställda menar jag) ändå känner av det. Om du fattar vad jag menar. Ja ja. BRA iaf att era simmare var pigga och krya!

• sweetstreet

Jag har även en affärsidé som går ut på att man skulle konstruera en "skakmaskin" som vi ofta har på labbet för att växa bakterier i. Den kan man ställa in på olika mycket "skak".

Har insett att många kolikbebisar ju måste "skakas" för att inte ha ont i magen. Så en sådan skak voree ju superbra att ha hemma! :)
    Då kunde man ju lägga ungen där och vrida ratten till lämlpig skakning så att bubblorna i magen inte gör ont.

Fast det kasnke redan finns sådant för barn??? Har noll koll på barnprylar mer än att jag tycker det verkar finnas en massa saker. En del smarta en del jädrigt onödaiga :D

• sweetstreet

Hehe!

Det vore skoj tycker jag! Fast det skulle ju inte direkt led till att mitt projekt gick framåt :D :D :D

Kanske ska byta projekt och istället börja studera simmare???

• Snart så....

Muggles: när flyttar ni?
    Har varit så där superflitig idag och sagt upp/flyttat allt viktigt typ elen

• sweetstreet

Muggles,
    jag tror att även moderna männsikor har väldigt myket av "traditinella könsroller i sig" ändå. Är ju liskom rotat i ens kultur också. På både gott och ont.

Det handlar ju oftast inte om logik eller förnuft, utan om typ känsla????

• mugglesfan

Apropå matleverans - det skulle nog vara omöjligt i alla fall för jag sitter i ett jäkla Fort Knox. För ngn månad sedan hade jag en tysk på besök som ville jobba över på kvällen så jag visade honom hur man larmar etc. På kvällen ringde han och sa att larmet gått på av misstag och skulle han ringa Securitas för att avboka dem? Jag hade ju inte numret till dem såklart så jag sa att dyker de upp med en schäfer i högsta hugg så säg vem du är el be dem ringa mig så ska jag förklara. Nästa dag fick jag reda att Securitas inte ens kom in i huset för de hade inte koden till ingången (vi har vårt kontor i ett gemensamt kontorshus med en massa olika företag i). Bra vaktbolag va? Tänk om det varit inbrott. Men det är klart, man kunde ju åkt ner 6 vån och tagit emot pizzan... Usch, vad jag svamlar nu. Fullständigt ointressant. Kan ingen hindra mig med våld?!

• Snart så....

använder just nu sambons jobbdator och gillar den inte. Han sitter och hjälper en kompis med vår :(

• sweetstreet

Och det där med potens och fertilitet tror jag är sådant som sitter djupt rotat i oss alla.

Även om hjärnan och förnuftet VET att det inte spelar någon roll ifall han inte "får upp den" ibland (man kan ju alltid roa sig med med en massa annat kul och tillfredsställande 6 tillsammans! :D) så är detta ngt som män uppfattar som ytterst jobbigt.

Simmarna är väl kanske ne deli hela deras sexualitet och i slutänden fertilitet/virilitet?

• _koko_

sweet - värsta uppfinnaren! Tycker som snartis att din man borde ställa upp så du får lite roligare på jobbet! :D

snartis o muggles - vad lustigt att ni ska ha barn nästa precis samtidigt och dessutom flytta båda två!

Svar på tråden När märker man av det?