Hej tjejer!
Kan inte riktigt släppa er trots att jag inte kan läsa ikapp.
Jobbar hemma idag och OJ, vad jag bara måste JOBBA! På måndag kommer min vikarie, som verkade jobbsugen som tusan på intervjun, så jag vill ha en massa saker klara tills dess så att det blir en bra överlämning och inte bara en massa spring och hattande hit och dit.
Vi kommer gå bredvid varann i 8 dagar, tills fredagen efter påsk. Sen ska jag hem och förhoppningsvis vila upp mig. Det känns inte alls lyxigt egentligen utan ytterst nödvändigt. Jag är så trött efter bara en dags jobb att jag somnar direkt på soffan när jag kommer hem nu.
Gällande mina fötter, så håller de sin (större) storlek nu. Är nog en storlek större än vanligt. Men det är ju 5 veckor kvar idag till BF, så de hinner säkert bli större. Det som var bra var att jag fick veta av massösen jag går hos att om man ligger med benen högt och håller händerna ovanför huvudet, så rinner blodet och vätskan in mot hjärtat igen och så kan man kissa ut vätskan man samlat på sig. Det är alltså inte så att den bara lägger sig någon annanstans som jag faktiskt trodde.
Annars mår jag bra. Ryggen är hyfsat ok om jag itne sitter för länge och jag börjar vänja mig vid mina smått otrevliga nätter.
Ett axplock av vad jag drömt senaste veckan:
* Min svägerska har en dödlig, mycket smittsam sjukdom.
* Jag har i hemlighet fött bebisen och glömt ge den mat så den ligger och tynar bort.
* Inbrottstjuvar jagar mig (Får iofs skylla mig själv med den drömmen, för jag såg Efterlyst precis innan jag somnade). * Jag är superarg på min pappa eller så är jag det på min man, som sagt upp lägenheten utan att ha sagt nåt till mig. * Min chef har försökt hänga sig med hjälp av ett lakan!!!
Vad är det här för bebis egentligen???? Vart tog alla trevliga drömmar med stora vita stränder vägen som jag faktiskt brukade ha rätt ofta förut????? Och det är ju inte så att drömmarna har ett dugg med verkligheten att göra. Nu när jag ser det i skrift ser det faktiskt lite lustigt ut. Men det är inte lika lustigt när man vaknar helt knäckt.
Ja ja. Som sagt, annars mår jag bra, så jag känner mig lyckligt lottad.
Nu måste jag resa mig, för nu känns det i ryggen.
Kram alla! Jag antar att ingen plussat nyligen, det brukar synas även om man bara snabbscrollar. Rätta mig GÄRNA om jag har fel