• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

av någon anledning tror jag att det kommer massa pluss under maj. Koko, Lappis, Sweet med flera.
    Det är så många som ska få hjälp nu...

• Snart så....

10 min kvar sen ska jag luncha i solen med kollegorna. Sen bär det hemåt för att vila lite om Kick´n tillåter det :D

• Moppy

Page: det gör du rätt i (väntar med att ploppa in mig i BF listan). Gärna till efter v 12 ;)

• nu är jag fruL

snartis: men du har vel ett BF från tidigare som är typ utifrån när du blev gravid? eller hur. det är ju osäkert men bättre än inget alls.

• nu är jag fruL

jag tror också på en hel bunt med pluss nu snart!!!!
    Jag tror att det är liksom omgång två som komemr nu. det var en laddning inom en någorlunda kort period i höstas/vintras. och nu kommer vårsmällen. fasiken vad kul!
    och mindre: som ni jobbat sä är det inte mer än rätt om det smackar till avf ett pluss nu.
    men som sagt, vi ligegr lite lågt med förhoppniongarna... iallafall högt

• Liten med Mindre

Äsch - jag vill också hoppas. Vet inte varför jag känner mig mer hoppfull igen.

Så var det inte förra gången. Kanske lite för bränd från gången innan. Fast jag har ju egentligen ingenting att ta på den här gången. Inga direkta symptom.

Jaja, det är väl bara att vänta och se.

Sweet - måste bara få kommentera att min man också skäller över "tanten". Och härom veckan kommenterade han att "Du pratar så mycket om vad som händer i tråden att jag börjat bry mig om vad som händer jag med". Jag tyckte det lät så sött. :)

• Page

Hahaha, det var sött Mindre! Fast ibland kan jag få lite panik (för värdeladdat ord men kommer inte på bättre) över att det finns förmodligen människor som läser här som inte syns. Speciellt nu när jag märker att folk ropar på både Cicci och Sweet i andra trådar (fast de har kanske synts till i andra trådar också).

Min man kommentar angående bt var: "Det är inte konstigt att det inte blir några barn gjorda om alla hänger där lika mycket som du gör!"

• _koko_

Tack Page för sammanfattningen!

Moppy, när plussade du? Eller vill du att jag väntar med att flytta upp dig också?

Åååååhhh, mindre, vad jag unnar dig ett plus nu!!!!!!!!!! Hoppas hoppas att du även är propplösaren för oss andra...

Jag kan också ses den 12e!

• nu är jag fruL

hur får man energi att ta tag i saker??????

• Lapinette

Om jag har förstått det är rätt är Moppy fortfarande ok. Håller tummarna!!! och Mindre har känningar. När är det BIM för dig, Mindre?

Tänk om det verkligen blev lite plussitivt här på tråden!! Torka i nästan 3 månader och sen kommer det en drös.

Svar på tråden När märker man av det?