• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hahaha, gör det Koko!! Undrar vad hon/han kommer att tycka?

BH-storlekar är underliga! De två jag köpte sist är 75 A. Har aldrig haft a-kupa förut. Vore bättre om kupan kunde öka (som för dig).

• nu är jag fruL

ha
    JAG måste köpa nya BHar
    det ni!!!!!
    Känns mycket mysko för kvinnan med mini brösten. Men har upptäckt att de ploppar ur så det är dags

trist... hatar ju att shoppa.

Lappis och mugglan... tycker båda ni ser väldight tunna ut ¨på bilderna.

kokos: kanske är något bra med klimakteriet då.... om man nu vill bli slankare alltså...
    Försöker bara se det positiva i tillvaron...

Själv väger jag mig aldrig men jag märker att jag ätit mer jag är ju hungrig jämt och det märks

åhhh föressten jag åt LUSSEKATTER igår
    DET har jag inte gjort på... massa år! orkar ju liksom inte baka själv....

det var kanon goda!!!! Men det var skumt att det smaklade som det var kardemumma i... men glutenfritt bröd måste vara konstigt på något sätt så så klart fick sde lov att ha kardemumma i...
    Nå ja gott var det iallafall.

• Page

Kortet är 8 år, jag är 22 år på det. Väger säkert 5 kilo mer nu! All vikt sitter på magen och midjan! Resten är lika smalt och pinnigt som för 8 år sen!

• Lapinette

Ahhh...jag kanske överdrev lite. Känner mig som Anja Persson idag men har normalt strl 36...hon kanske har något större? Om vi ska prata byst så är jag en A75.

• Lapinette

Jag vägde mig heller aldrig förut men maken hade med sig sin våg i flyten. Komiskt nog gick jag alltid ned ca 1-1,5 kg under min vistelse i Frankrike. Trots feta ostar och pain au chocolat till frukost.

• Page

Grattis till tuttarna FruL!! En av fördelarna med att vara gravid...förutom en mysig bebis! Som inte ser ut som Gollum!!!

• _koko_

page - nja, nu ökade ju kupan bara för att omfånget minskar, bh'ar funkar ju så. Men det låter ju bra att få säga att man har d-kupa, hahaha...

Nej nej, klimakteriet gör att man lätt går upp i vikt, däremot har jag ju slutat äta vete och mjölk, vilket plockar bort typ allt fika och dessutom resulterar i att jag får äta sallad eller asiatisk mat nästan varje lunch...

• Page

Jag är dålig på att bedömma storlekar och vikt men Anjas bak och lår måste vara minst en 40 plus! Massor med muskler där!

• _koko_

Jag tänkte investera i några nya billiga bh'ar för att vänja mig vid min nya storlek, och tänk vilken tajming, igår fick jag en rabattcheck - 20% på alla hms underkläder! :)

Svar på tråden När märker man av det?