• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Där sa du nåt Koko, jag har också rabattkort, fast på Lindex, som går ut i dag. Men förkylning och näsblodsattack minskar köplusten.

• nu är jag fruL

apropå gollum
    med risk för att reta upp folk så....
    jag tycker faktiskt att många bebisar ser rätt monstriga ut... och jag tycker till skillnad från många andra att det finns massa "fula" barn.
    Jag tycker liksom inte at man är söt bara för att man är liten.

maken blir enormt upprörd. han tycker liksom att barn är underbara och vackra... själv är jag ju inte riktigt så.
    Hoppas bara att man tycker att sitt eget barn ser okej ut

mugglan: jag kan nog vara med i er förening. jag har ju en förening om hur man är en dålig gravid också
    har inte ens läst dom där listorna på mat man inte får äta....

vi som aldrig lagar mat kommer antingen få byta liv elelr lära boris att äta gämtmat direkt.
    baka ????
    göra barnmat ????
    vara nykter när man ammar
    va?????

• Page

Kolla på Lindex också. De har en modell där man knäpper fram och med brottarygg. Asbra, banden håller sig på plats och bra extrainlägg som inte korvar sig efter tvätt. Kanonpris också, 200 kr, finns i offwhite och svart!

• Lapinette

Shopping....åhhhh vad skoj! Jag vill också shoppa..!!! Vet bara inte när det ska hinna med.

• Liten med Mindre

FruL - om du inte nappar på kokos erbjudande kan jag annars rekommendera Samiras på Götgatan. Lite dyrare, men jag har alltid fått suverän hjälp där. Om du behöver shoppinghjälp menar jag. :) Hon har nog inte bara spets- och stringsaker.

• Lapinette

Frullan - håller med! Nyfödda är inte söta...men det finns undantag.

• Page

Vem gör barnmat nu för tiden??

FruL, håller med om att det finns fula spädbarn, men jag har alltid tyckt att mina vänners barn är söta. Så man blir kanske partisk?

• BrudSommar2006

Tycker inte heller att nyfödda är speciellt söta men när de är ett par månader så!

• Lapinette

Page - min bak och mina ben är också fulla av muskler!!! Fast ok, de är inte fullt lika stora som Anjas...utan det är mer känslan jag vill förmedla. Känslan av att just nu vanka fram som om jag vore Anja.

• nu är jag fruL

barn man har en relation till är ju en annan sak.

har jätte svårt när man förväntas titta ner i folks barnvagnar och säga "åhhh vad fin/söt"
    vaddå.....?????
    Måste man tycka det elelr?

Svar på tråden När märker man av det?