• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Jag köpte en för 250 och en för 450 har jag för mig.
    Har blivit mer än lovligt slösaktig med pengar på kläder på sistone...

• Liten med Mindre

Äsch - vet ju inte riktigt när BIM är. Klassiskt är att det börjar idag med dropp, men när ÄL var så sen så borde det börja typ lö/sö.

Ska försöka glömma.

Lycka till med alla bh-köpen. Jag har tyvärr fullt i lådan, fast vet att jag ju skulle kunna få mer om jag gav någon en vink. ;) Tyvärr bryr han sig mer om hur bh:n ser ut utan kläder över. :)

• BrudSommar2006

Tycker att det är hopplöst med bh:ar i normala fall, det är ont om släta och allt annat syns ju under normala kläder, men just nu är det rent hopplöst. Har fått börja med tant-bh:ar eftersom jag inte kan ha bygel längre och dessutom så ligger magen så högt och sticker rätt ut så det är ingen plats under för normal storlek längre jag har C95 nu tror jag!

Har skaffat ett par amningsbh:ar men det är ju en ren gissning vilken storlek man ska ta, man vet ju inte hur mycket man minskar på en gång eller hur mycket brösten sväller. Men man måste ju ha någonting med sig till BB att börja med.

• BrudSommar2006

Mindre, det kan väl inte vara dags än på ett bra tag, det var väl efter helgen tidigast som det var dags den här gången?

• Page

Jag använder två i taget. När de är fula och urtvättade köper jag två nya. Bryr mig inte om utseendet så mycket, bara att de sitter skönt och ser ok ut med tröja på. Bland de få praktiska sakerna i mitt liv...

• Storasystern

Haha Page - jag trodde att du menade två samtidigt...

• Page

Japp, en under och en över tröjan! Det är jag som är den konstiga tanten här i hålan!

Matdags för mig!

Kikar in senare i kväll och kollar om det är någon aktivitet här.

Ha en bra eftermiddag!

• Storasystern

Nä hörni! Nu ska jag ge mig ut i vårvädret och njuta av solen (å kanske en glass!) :)

Mindre - hoppas att det är falskt alarm eller kanske en nidis! *håller tummarna*

• nu är jag fruL

mindre:
    neeeeeeeeeeeeeeej du får inte få mens!!!!
    Men brukar dina droppar vara bruna?
    Hoppas så in i hela helvetesjäveln att det är en nidis.!

u´ndrar onm jag ska ta en kaffe.... det är ju inte bra att dricka så mycket kaffe... men va faaaaaan vem orkar bry sig just nu?

Svar på tråden När märker man av det?