Mindre, Jaaaa, det kan ju vara en nidis! Stämmer bra tidsmässigt. Håller en hemlig tumme!
Snart så, Förlåt att du tog illa vid dig av viktdiskussionen, förstår att det är känsligt för dig just nu. Så här ser jag på saken; det är svårt i västvärlden att "beklaga" sig över något egentligen eftersom det finns alltid någon någonstans som har det värre. Personligen så tycker att jag har rätt att "klaga" på mitt midjemått även om jag är jättesmal förövrigt även om de flesta runt mig är större än jag. Det jag säger gäller mig och det är inte menat som en utvärdering av någon annans vikt.
Jag är känslig angående utseendet på min näsa men jag tycker att det är helt ok att min kompis som har en, i mitt tycke, perfekt näsa, beklagar sig över sin snok. Visst är min både större och fulare än hennes men hon gör ju en bedömning av sin utan att för den skull tycka att min är grotesk. Upplever hon sin näsa som ful har hon rätt att oja sig över den utan att ha dåligt samvete gentemot mig. Det är hennes tankar och känslor.
Måste bara tillägga att jag inte menar detta inlägg som något uppläxande (det kan låta som det) eller att jag ska nedvärdera dina känslor med pekpinnen: "du har inte rätt att bli upprörd", jag vill bara förklara hur jag upplever det. Dessutom så är jag säker på att jag hade blivit lite sur och kännt mig missförstådd om någon hade kommit med den typen av motkommentar så därför vill jag förklara mig.
Hahahaha, fast å andra sidan så hatade jag när jag var tonåring att någon klagade över en mikroskopisk finne medan jag hade minst fem! Nu har jag minst fem finnar på ena kinden och längtar tillbaka till tonårsfinnarna!