• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Hallihallå allihop:
    Nä precis som BrudSommar2006 noterat - det blir inte många minuter framför datorn för att läsa ikapp i tråden ... Jag saknar det lite! Just nu är jag mest ute och promenerar för att motionera bort gravvokilona jag drog på mig. HAr lovat mig själv att komma i mina gamla brallor i mitten av maj. Bara några cm kvar nu ...

Kram till alla

• mugglesfan

Gaaaaaaahhhh, jobbe jobbe jobbe...

Jag håller fortfarande tummarna Mindre! Som frullan påpekade - brukar du ha brunt pappersmuff? Det hade du sist kanske, hmmm, kommer inte ihåg..

Nä, skärgårdsbruden försvann när hon plussade vilket är evigheter sedan, men hon finns inte med i det nya albumet heller. Hon försvann under Frullans rensningaktion på gamla albumet

• mugglesfan

Blir en sen kväll ikväll med. Hade hoppats på att det inte skulle bli det. Ngn mer här? Jag verkar missa alla fina kvällar som är nu, vädret är ju för jäkla skönt men hinner man njuta av det? Nä!

• Jessie76

Hej hej allihopa.
    Jag lever och mår bra, magen växer inte men det kommer väl det oxå, jag har ju så j-a mycke späck som växer utanpå så det tar väl ett tag att fylla ut all j-a hud
    Tack för att ni undrade och förlåt att jag bara försvann utan att säga till före det var absolut inte meningen.

Ibland går jag in å läser om alla er och har faktist tänkt skriva ett inlägg eller två men det blir aldrig (samma gäller den andra tråden - sorry kåmpizar )- man tänker "senare" åsså glömmer man.
    Så jag har nog allt klart för mig hur det går för alla och håller tummarna sviiiiinhårt för er som fortfarande kämpar - fan (ursäkta svärisen) vad ni är tappra å duktiga!! Power too ya all!
    Jag kom förresten på ett symtom för ett tag sen och tänkte skriva in det för det var solklart, meeeeeeeeen jag glömde logga in - jag fick en hemsk klåda på br*sten (Får man skriva det? Vågar inte för då måste jag börja om och det ids jag inte ).
    Sen har jag konstant nyst sedan det blev känt att jag är dräktig - flera gånger om dagen - det gör jag aldrig annars. Torr i snorhornet och så killar det därinne konstant.

Såååååååååååååå, som sagt - förlåt jag ska skärpa mig å lämna ett klokt ord eller två när jag tjuvläser
    Det är ok om ni "tar bort" mig, jag hajjar varför och det är inte så farligt. Jag vet ju vilka ni e ändå

• mugglesfan

Men hej Jessie!!! Vi har undrat och varit oroliga att det kanske hade hänt ngt! Är det inte typiskt - när man rensar efter 3 mån så dyker folk upp! SORRY! Vad bra att allt går prima ändå.

• mugglesfan

Mäh - är jag ensam här idag! Typiskt när det andra kvällar är full rulle (igår var bra - tack koko!). *surar*

• Page

Mindre, Jaaaa, det kan ju vara en nidis! Stämmer bra tidsmässigt. Håller en hemlig tumme!

Snart så, Förlåt att du tog illa vid dig av viktdiskussionen, förstår att det är känsligt för dig just nu. Så här ser jag på saken; det är svårt i västvärlden att "beklaga" sig över något egentligen eftersom det finns alltid någon någonstans som har det värre. Personligen så tycker att jag har rätt att "klaga" på mitt midjemått även om jag är jättesmal förövrigt även om de flesta runt mig är större än jag. Det jag säger gäller mig och det är inte menat som en utvärdering av någon annans vikt.

Jag är känslig angående utseendet på min näsa men jag tycker att det är helt ok att min kompis som har en, i mitt tycke, perfekt näsa, beklagar sig över sin snok. Visst är min både större och fulare än hennes men hon gör ju en bedömning av sin utan att för den skull tycka att min är grotesk. Upplever hon sin näsa som ful har hon rätt att oja sig över den utan att ha dåligt samvete gentemot mig. Det är hennes tankar och känslor.

Måste bara tillägga att jag inte menar detta inlägg som något uppläxande (det kan låta som det) eller att jag ska nedvärdera dina känslor med pekpinnen: "du har inte rätt att bli upprörd", jag vill bara förklara hur jag upplever det. Dessutom så är jag säker på att jag hade blivit lite sur och kännt mig missförstådd om någon hade kommit med den typen av motkommentar så därför vill jag förklara mig.

Hahahaha, fast å andra sidan så hatade jag när jag var tonåring att någon klagade över en mikroskopisk finne medan jag hade minst fem! Nu har jag minst fem finnar på ena kinden och längtar tillbaka till tonårsfinnarna!

• Page

Jösses, hinner inte läsa, ser att Jessie är tillbaka!!!!!!!!!! Fy så skönt!!!!!!!!!! NU ska jag läsa Jessies inlägg!

• Page

Ahhh, skönt att allt är fina fisken Jessie! Men du svarade ju inte heller på mejl eller msn, det är klart att man undrar! Kul att du är tillbaka i skrift också!

• Page

Verkar som om det blir en sen kväll till för dig Muggles...

Svar på tråden När märker man av det?