• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Hur är det med skärgårdsbruden, har hon hörts av på sistone?

Vinkar till cicci! Oj, vad mycket roligt du har inplanerat framöver!!

• Liten med Mindre

Hoppas både att du är hemma och att du får åka till Dubai Cicci!

Bon voyage!

Trevlig kväll alla. Nu ska jag ha choklad. :D

• nu är jag fruL

jäklarns vad du ska ut och flänga cicci! vad kul!
    hoppas att du kan den 12:e, det vore kul!

mindre: OM det nu mot all jäklarns förmodan är den eländiga tanten som är på g . kan du inte se till att du går och tar de där testerna som lappis gjorde på tredje mensdagen?
    Jag tycker ni måste kolla allt nu!

usch... jag har så himla ont i boris magen just nu...
    är inte så orolig dock då jag gissar att det är de tre senaste dagarnas hårda ridpass som gjort det... dessutom så är byxorna för små

nu ska jag dock ha hästfritt fram till söndag wow! så jag tror det blir bättre då hoppas jag....

fyyyyv vad jag är hungrig....

• Snart så....

jisses vad ni har skrivit idag :)

Jag kom hem vid 14 och skulle bara vila ett tag men vaknade 17
    Snacka om trött, nu kommer jag väl inte sova ikväll :(

Oj vilken diskussion som vikt det blev! vad har ni att gnälla över med storlek 36-38???
    alla ser ju supersmala ut på korten...
    Näää kom tillbaka när ni har storlek 40-42
    nu blev jag lite upprörd, sorry.

• BrudSommar2006

Nu har personen med den svarta pennan varit framme igen men den här gången förstår jag faktiskt inte vart han vill komma. Det sitter ett anslag i porten om att någon har tagit fel förråd av misstag och om det inte är tömt före vad det nu var för datum så kommer föreningen att tömma och plombera förrådet. Då har svarta pennan-personen varit framme och med snirklig gammeldags handstil kommenterat någonting i stil med att jag trodde att det bara hette tömde. Fattar ingenting men jag förstår inte hur personen orkar vara där med svarta pennan och skriva kommentarer på alla anslag...

• BrudSommar2006

Ja, vissa personer verkar ha försvunnit från tråden, vet inte hur de klarar av det, själv är man ju beroende! Fast för AMs del kanske det ger sig självt att man inte har möjlighet att gå in och läsa så ofta när man har småbarn.

• BrudSommar2006

Apropå tester på dag 3, vad gör man om den dagen råkar infalla på en lördag eller söndag??

• nu är jag fruL

snartis:
    se det sonm så här....
    ju fler graviditetskilon vi får på oss nu, desto fler promenader måste vi planera in under hösten för att bli av med dom. och ju fler promenader betyder ju ju fler mysiga träffar som vi ska ha.... så....

äsch det var kanske dumt skrivet. Förstår att du reagerar.... ville bara säga att det finns en anledning till att man inte har storlek 38 just nu eller hur. och sånt är läget, sen kan man tycka vad man vill om det.
    men vi ska hjälpas åt under hösten att bli av med dom. fat jag gissar att promenaderna komerm avslutas med fikastunder
    men trevligt ska det bli!

jobbigt med puckon i porten brudsommar.

näe nu drar jag.
    ha en underbar kväll allihopa!!!!
    puss på er och vi hörs i morgon
    kram

• Snart så....

hoho Frullan, näää jag vet är väl lite känslig nu över viktfrågan.
    Jag kommer ju ha båten över till söder när vi har flyttat då då kan vi helt klart ut och gå i massor :D

• Snart så....

sen har jag varit en väldig aktiv person tidigare, ridit/tränat flera dagar i veckan och nu kan jag knappt ens ta promisar.
    Så är lite gnällig nu för det känns som man är handikappad....

sitter just nu och kollar på mina magbilder och ska se om jag hittar något bra för albumet så ni får se. Fast ska nog be sambon ta något nytt så det är lite mer uppdaterat :)

Svar på tråden När märker man av det?