• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Snål??? ÄCKLIGT!!! Fy, jag kommer aldrig att äta hos spädbarnsfamiljer igen!!! På min förra lista stod bara gamlingar.

Hoppas att det fungerade det du gjorde och att du har fått åka hem för att äta. En banan sen lunchen...din stackare!

När är det dags för kalaset Viktualia? Såg att du planerar ett FINT kalas med blommor och allt!

• Page

Lycka till med besiktningen Muggles!

Och FruL, lycka till med avslöjandet i morgon!

• viktualia

Page - nu blir det så där fnissigt rörigt igen mellan trådarna.. men svaret är: på lördag ska bästa kompisen och jag ha gemensamt 30 årspartaj!!! lattjo värre! (för nyfikna/fler detaljer: kolla granntråden)

• Izzie

Grattis Vickan! Är det i för- eller efterskott? Alltid skoj med lite party!

Fy vad äckligt att använda bröstmjölk i bakning/matlagning...

• start september

Hej hej,

jag jobbar och sliter för att hinna klart till semestern.

Jag tänker också gå live med foto så småningom, jag tänkte förut att det skulle bli när jag plussade, men det kommer ju vara en lång period innan vi ens försöker så jag kan nog komma ut ur garderoben innan dess. Suger lite på det till. Samtidigt känns det som att jag delat med mig så mycket av sånt som varit jobbigt att ett foto och namn gör vare sig från eller till.

Snartis, viktmässigt har du nog en kompis i mig.

Näsblod, Page, är ett vanligt symptom, jag lyckades få det och en kollega har alltid haft det vid sina graviditeter.

Mindre - hoppas så att det blir ett pluss!

Och Moppy - håller båda tummarna!

• Page

Viktualia; hehe, discoboll? Det kommer bli en rejäl fest det! Grattis på födelsedagen, en riktig milstolpe!

September, är svullna körtlar ett symptom också? *hoppas hoppas hoppas* Nja, antingen har jag en livsfarlig sjukdom (har aldrig varit med om näsblod tidigare OCH har varit sjukligt trött i några veckor) eller så är det som flera har sagt förkylningen som är boven. Nös hårt precis innan syndafloden.

När vi ändå har viktfrågan uppe; hur har det gått med din vän som har gått ned i vikt? Har du haft möjlighet att prata med henne?

Ett kort vore skoj...

Sweet, har du det fullt upp på jobbet eller bankar du för fulla muggar i skrubben? Hoppas att någon vänlig själ släpper ut dig snart.

Skönt att gå och lägga sig med mysteriet om den försvunna Jessie är löst.

• Page

September, vet inte om det behövs men jag menade inte ett kort på din smala kompis utan på dig!

• sweetstreet

Oh sjit vad ni varit aktiva idag tjejer!!!! :) Sitter i sängen oh har precis läst ikapp!!!!! :o

Har haft en suuuuperbusy dag idag med massor med jobb så jag har inte hunnit in här förrän sent, och då tog det en evighet för mig att läsa.... ;)

Jessie! Jättekul att du skrev! :) Jag har också undrat vart du tog vägen så det sär skönt att se att allt är bra.

Ang er diskussion om söta barn så måste jag säga att jag inte sett något enda barn som varit direkt "sött" innan 3 månaders ålder. Men deäremot kan jag tycka att sådana där nyfödoingar har något väldigt speciellt och lite "hjärtknipande" lver sig. Tror det är för att de alltid ser så små och sköra (ha även skära...! ) ut oh liksom sådär totalt hjälplösa. Men söta??? Näe, inte alls!!

Och det där ,ed Gollum... Har en kompis som själv kallade sin för tidigt födda bebbe för Gollum eftersom han hade ett jättestort huvud och en superspinkig kropp! :D Han "växte dock i" sin kropp senare :)

Skitkul med 3Dfoto förresten!!!!! :)

• sweetstreet

Mindre,
    jag håller alla mina tfingrar och tår för att det INTE är tanten som kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Mugglan hoppas du kan vara lite ledig snart så som du jpbbat!

Lycka till vid besiktningen imorgon!

Svar på tråden När märker man av det?