• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Jag har flest finnar...hm, överallt. Skummast är finnarna i ögonbrynen, blir som hudfärgade bulor. Och så har jag fått massor med utstickande prickar på överarmarna. Tror att det beror också på hormoner.

FruL, när ska du prata med chefen?

• Snart så....

Page, det är lugnt, alla får säga vad de vill här. Kände bara att det klagades så mkt på vikten av lågviktarna. Jag är inte jättestor men det finns säkert flera som läser denna tråden som kanske tar mer illa upp.

Mindre, vilken klinik har du bokat på? *nyfiken*

• Liten med Mindre

September - jag har använt MD och ID i mer än ett år. Finnarna kommer och går som de vill. Kände mig rätt bra i huden för några veckor sen, för att sen bli en riktigt katastrof. (Tycker jag då. Det är väl precis som med FruLlans mage, allt är relativt.) Småknottrigt överallt. Och jag har inte ändrat något speciellt.

Typiskt hormon- och vårproblem

• start september

Page, dyrare än vad jag brukade vilja lägga tidiagre iallafall. Info och priser här:

www.hudoteket.se/html/m_d__formulations.html

ROC som säljs på vissa Åhlens och Kicks är lite billigare och har hjälpt några som jag känner. Poppis bland skådisar som använder mycket teatersmink men inte har supermycket pengar.

Jag har inte ätit p-piller på länge så mitt var något annat. Men annars är ju ett bra budgetalternativ att göra som Lapinette säger...

• Liten med Mindre

Snartis - har bokat på Novius just nu. Väntar på att Globen ska öppna telefontiden.

Har du hört något om Novius?

• start september

Mindre, jag tror också att det går lite upp och ner. Mycket beror på vad man äter, om man sover bra och hur man mår mentalt tror jag. Trots MD och ID har de senaste två månaderna vara katastrof men det är väl X:et och hormonstormen som gjort det...

• Snart så....

Mindre, har inte hört något om den kliniken. När jag gjorde research om kliniker så dök nästan bara Gloden upp.
    Hade kollegor som gjort mina op där så fick bara possitivt om dem.
    Sen låg Globen så bra till för min del, skönt att komma dit och hem fort.

Flera kändisar har gjort sina op där. Min läkare var den person som varit med och utvecklat/forskat i laserop så det kändes väldigt tryggt.

• Page

Tack för tipset september!

Klart att jag får säga vad jag vill Snart så, men personligen så tycker jag att har man inget trevligt att säga kan man lika gärna hålla truten (om man inte blir specifikt frågad om en åsikt)!

Ha en bra dag alla, håller tummarna för dig FruL att det löser sig med chefen och att han behåller eventuella otrevliga kommentarer för sig själv!

• Storasystern

Mindre, vilket elände... Jag blir alldeles ledsen när det inte funkar för oss i tråden! Tur att Moppy plussat annars skulle man ju börja undra...

Snartis och September - jag sällar mig till den "större" skaran. Storlek 42 brukar vara lagom... :( Brukade vara 40 och det var mycket trevligare, så nu får jag minsann sluta med godis och motionera mera!

Jag fick också finnar av att sluta med p-piller. Sååå trist. Jag är så less på dem att jag kräks! ID funkar inte mot mina tyvärr... :(

• Snart så....

Hmmm jag hade nog tur för fick "bara" finnar i hårbotten+baken när jag slutade med piller. Fast stora eländiga rackare
    Finnarna i hårbotten har hållt i sig även under graviditeten :(

Svar på tråden När märker man av det?