• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

...och det skrev ju du för typ 4 inlägg sen. Sorry!

• mugglesfan

Uuuuhhaaaa - japp jag är kvar. Inte har jag ngn mat idag heller - undrar vad min bebbe tycker om det Imperfekta Mamman har redan visat sitt rätta jag. Höhö

• mugglesfan

Håller helt med dig för övrigt Page om att man måste få klaga. Men vikt kan vara känsligt för vissa. Men om man inte fick klaga över småsaker så skulle väl ingen i den här tråden få klaga över att det är så svårt att bli gravid iom att vi åtminstone har sambos/män som vi har det bra med. Som vi sagt vid ett par tillfällen tidigare: tänk om man suttit som singel nu vid 36 (som jag är) och längtat efter barn - DET hade varit jobbigt. Jag har ju minst en kompis som är i den sitsen... På ngt sätt så klagar man alltid ur sitt eget perspektiv.

Och vi som är gravida skulle inte få klaga över våra krämpor eftersom ni som inte är gravida än bara vill ha våra krämpor...

El har jag helt snurrat till det nu? Jag känner mig lite snurrig faktiskt Back to the code...

• mugglesfan

*väntar på en rebuild som nog tar en halvtimme*

Nu har det varit väl lite sex igen på sistone. Undrar hur det har gått med frullans sexlust, om den är lika långt borta som sist? Kan ju inte fråga henne eftersom hon inte är här nu. Får filosofera på egen hand... dumdelidum...

*slänger mig över till ANDRA tråden en stund*

• pirr!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej kompisar!

länge sen igen. Hoppas att jag får vara med ändå
    Hur går det mindre? Håller tummar och knän för att det är nidis och ej tanten!

Moppy- hur går det för dig?

Jag resonerar som moppy att om jag blir gravid (ever!!!) så lovar jag att lägga in en bild. Är lite feg men spanar lite efter Muggles på fysiken.. Inte sett dig än, tror jag!

• pirr!

Angående viktdiskussionen så har jag märkt att jag numer tittar avundsjukt på mina gravida vänners svällande magar, bröst, höfter och hakor .. Trodde väl aldrig att höfter var något jag skulle längta efter

• mugglesfan

hej pirr - här får man alltid vara med! jag kan inte gå på Fysiken längre eftersom jag fick ont i svanskotan av träning Nu är det promenader som gäller (so boring!).

Moppy har nyligen plussat (men det kanske du sett?).

Just det, det var det jag tänkte på. Skulle det kunna vara nidis tidsmässigt sett? Har dålig koll på Mindres cykel nu när det verkar lite sen...

• mugglesfan

hoppas ni kan läsa den artikeln förresten, såg att man var tvungen att vara inloggad för att läsa vissa artiklar...

• mugglesfan

oj, alkotråden verkar ha ebbat ut äntligen. och den landade i en ganska sansad anda - kors i taket!

*sällskapssjuk*

Svar på tråden När märker man av det?