• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Att inte säga något vid en barnvagn är nästan som att säga: Vilket monster du har klämt ur dig! Det finns sitautioner som kräver en vit lögn, och då har jag inga problem att ljuga. Skulle aldrig ljuga om något om jag blev frågad, förutom kanske då om ett barns utseende. Då är det bara taskigt att vara ärlig.

• nu är jag fruL

klart man inte talar om för en stolt förälder att man tycker deras barn ser ut som en krockad termos.

Men vad jag ville åt är OM man överhuvudtaget tycker att barn är söta. men det är ju tydligen fler som inte tycker barn är söta.
    jag har alltså varit naiv nog att tro på folk som sticker ner huvuden i barnvagnar och gullar. De luras alltså bara!!!! jag har ju trott att folk faktiskt gillar barn och tycker de är söta.
    MEN om man lyssnar på er så luras alla bara

• _koko_

Jag fick spel när jag provade underkläder sist och tyckte att jag såg ut som en 60-åring med en massa lös ful hud på ryggen (typ som gälar...)! Men det var förhoppningsvis bara dåligt ljus i provhytten, för jag ser det inte nu längre. :)

page - tack för tips om lindex, ska kolla upp det! Brottarrygg är skönt!

• Liten med Mindre

Japp - vi är vita lögnare allihop. :)

• Page

Hahaha FruL, det är nog bara jag som ljuger om detta! Men å andra sidan så är jag så jäkla klumpig ibland så jag är känd för att vara brutalt ärlig. Försöker dämpa dessa tendenser, för det sårar människor i onödan.

• Liten med Mindre

Åhå, det var skönt med massage. Men nu måste jag ju jobba igen. :( Och mellanmålet är slut.

Har i alla fall sällskap av min mage som pratar något otroligt idag. (Det var den som höll låda så att jag och maken hade svårt att somna om imorse - innan jag drömde möss-drömmen. :) ). Kanske för många mandlar och aprikoser igår? :?

• _koko_

Ang fula bebisar blir jag väldigt provocerad av föräldrar som tycker att deras älskling är den allra mest fantastiska skapelsen i världen. Men det är ju bara för att jag inte har egna barn, självklart tycker man så om sina egna, konstigt vore det annars!!

Har heller aldrig varit någon som tyckt om att gulla med barn jag inte har någon relation till. Var till för ett år sedan rädd för barn...

• Storasystern

hahaha, ni är ju för roliga! magbilder på alla! Absolut, men min ser ut som en 3-4 månaders gravidmage hela tiden... :(

Handla underkläder är väl ändå inte kul? Jag tycker det är så drygt att prova BH! :(

• Page

Koko!!! Jag har också gälar på ryggen!!! Vad i helv... är det? Man kan nypa i det och dra ut en bit. Är det åldern??

• Storasystern

Nyfödda barn är inte söta. Nästan inga jag har sett har varit söta från början. Vissa blir gulliga efter någon månad, andra inte förrän efter 3 månader. (å vissa inte alls... :( )

Min lillebror föddes med ansiktet först (inte hjässan) och han såg för j-lig ut i flera dagar!

Svar på tråden När märker man av det?