• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hahaha, ska skicka in magbild till Muggles!

Cool bild Brudsommar! Man ser ju verkligen att det är ett barn!

Fick se ett ulkort på en av kompisarnas barn och jag tyckte att barnet såg ut som Gollum. Dumt nog så sa jag det också!

• Lapinette

Ett bra förslag koko!!! Råkade dock ställa mig på vågen imorse och har aldrig, ever in my life, vägt så mycket som idag!!! Skidåkning innebär MASSOR med mat för min del och en häck som Anja Persson.

• Lapinette

Men Page...man ska då hålla god min och säga...åhhhhh vad söt han är!!!

Måste också in och checka era magar.

• _koko_

Hahaha, jag lever gott på mitt nya bh-mått, har man 70 måste man ju vara skitsmal!! :D
    Fick dessutom köpa ett par jeans i storlek 38 nyligen (det var lääääängesen sist!) så jag har faktiskt kanske blivit lite slankare på sistone... hmmm...

Gollum, hahahaha, man får väl ha lite humor!!

• mugglesfan

Japp, rensa tycker jag också! Jessie är borta nu. Hon bara försvann, även från den andra tråden hon hängde i (Vickans tråd). Ingen verkar veta vad som hände. Det är nästan så att man undrar om ngt allvarligt inträffade? I annat fall brukar ju ngn försvinna lite gradvis.

• Page

Barnet hade ju gigantiska fötter på bild!! Jättesöt när det väl kom ut!

Muggles, har skickat en magbild till dig! Till din hotmail.

• mugglesfan

Lapinette: jag har varit med om samma sak. Speciellt i Frankrike där det finns en massa goa ostar också. Skidåkning kräver ju en massa energi så man blir så hungrig. Man tycker ju att man borde göra av med allt som man stoppar i sig men tydligen verkar det som om hungern är större än behovet...

• Page

Koko, jag får inte på mig en 70:a!! Inte utan andningsproblem!

Lapinette, Anja Perssonhäck?? Hahaha, hur är det möjligt? Du ser ganska mini ut på kortet...har du liten överdel och en stor bak??

• _koko_

Hmm, varför har jag ingen kamera i min mobil?!! Ska jag fråga om jag får låna min kollegas och ta ett kort på min mage?? :D :D :D

page - har på mig en 75a idag som satt jättebra för an vecka sedan, nu tycker bara att den är obekväm... Blir så trött på mig själv!!! Bara för att någon sagt åt mig att 75 inte passar så känns det plötsligt alldeles för stort...

• _koko_

lapinette - jag undrar samma som page!

Och page - du ser ju superliten ut på ditt kort, hur gammalt sa du att det var?

Svar på tråden När märker man av det?