• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Fast det där med konstgjorda grejjer gäller naturligtvis inte min nya kompis!! :D

• Liten med Mindre

Cicci - du har inte funderat på att pröva något typ psylliumfröskal eller nåt för att mjuka upp magen istället för katrinplommon? Om du nu inte gillar katrinplommon menar jag.

• Bröllopstokiig

psylliumfröskal?????????? det har jag aldrig hört talas om men om det är godare och bättre än katrinplommon, så kör jag gärna på det

Nu ska jag in i möte igen..... blääääää hörs senare

• sweetstreet

Oj det verkar vara spridda bud ang mensen vid utebliven ÄL.

Jaja, man får väl se hur det blir då´rå.

• sweetstreet

Cicci!!!

Jätteskoj med magen!!!!!! :) :) :)
    Måste kännas grymt kul nu! Mitten av kurvan och allt! :)

• sweetstreet

Koko,
    det är så härligt att du är tillbaks nu! På riktigt!!!!! :)

Din Willy låter skoj!
    Vad är den egentligen gjord av??????

Jag och en fd kollega till mig var på sådant där sexparty (typ tupperware fast helt andra saker and burkar....;)) och då köpte vi chocolate-Willys med mintfyllning som vi bjöd på till fikat på jobbet sedan. ;)
    Hehe!!! :D :D :D :D :D Det var skoj!!!!!!!!

• Liten med Mindre

Cicci - psylliumfröskal (loppfrön tror jag också att det kallas), är en form av bulkmedel, ungefär som gummigranulatet jag äter, fast naturligt. Tror att det kan funka att strö på fil eller nåt, blanda i smoothie etc. Kolla med apotek eller hälsokost. Det suger i alla fall upp vätska (krävs att du dricker mer) men passerar i övrigt osmält i systemet.

Granulerna jag stoppar i mig är lite som att svälja grus uppslammat i vatten, så det är inget gott det heller.

• _koko_

sweet, hahaha, jag köpte sugrör med små penisar på på ett sånt där party...

Willyn känns rätt lik originalet, den är lite lite mjuk på ytan, men sen rätt hård. :D Den luktar dock inte så gott (tänk kemikalier)...

Jaaa, nu är jag tillbaka, och tänker hålla mig här också! Alldeles för värdelöst och slöseri med värdefull tid att vara deppig!!!

• Liten med Mindre

koko - det skulle kommit med någon form av doft till din leksak. Vem var det som hade en med jordgubbsdoft? Lapinette?

Trevlig solig kväll alla! Nu ska jag krypa in på det svettiga gymmet. Gissar att deltagarantalet krympt exponentiellt med vädret.

• mugglesfan

Själv får jag nog jobba ett bra tag till
    Stressigt med kvalitetsgater som ska passeras.

Japp, loppfrön har min kompis rekommenderat. Hon kör några matskedar på filen varje morgon. Jag behövde itne ta till de metoderna med min hårda mage - det hjälpte att dricka mer helt enkelt. Men om jag får börja med järntabletter så kanske jag måste börja med loppfrön också... Man verkar bli väldigt hård i magen av dem.

Jag är ganska säker på att mensen blir sen om man inte haft ÄL - konstigt att en BM säger annorlunda? De borde ju veta? Anledningen var att om man har ÄL så säger hormonerna till att slemhinnan ska släppa (om befruktning ej skett) men har man ingen ÄL så finns det inte rätt sorts hormoner. Då ligger slemhinnan kvar tills den till slut lossnar iaf => senare, blödigare mens (slemhinnan har hunnit bli tjockare). Det tyckte jag lät logiskt. Men vad vet jag?

Svar på tråden När märker man av det?