• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Usch nej, någon egen barnmat tror jag inte att det blir här heller, jag fasar för när de börjar i skolan eller med fritidsaktiviteter och man måste baka till olika insamlingar och stå och sälja och annat elände.

• Snart så....

Muggles, vi skriver(får nycklar mm) den 2 maj så flyttar nog den 5 maj :)
    Håller redan oxå på med allt som måste flyttas/sägas upp. Tv, telefon+ bredband ingår i vår avgift så det blir till attsäga upp en hel del :)

• Snart så....

oj nu har jag faktiskt gått halva tiden redan :)
    oj vad tiden går fort...

• mugglesfan

BrudSommar: måste man verkligen det då? Kan man inte bara köpa ngt? Va fasen, tänk om man inte KAN baka då, alla kan ju inte det? (Nog för att jag kan det men har oftast ingen lust.)

• mugglesfan

Japp Snartis: du är väl i v20 och jag i v19. Vi ligger så himla lika... Fast jag räknar med att gå över tiden så min halva tid är ju inte v20 Men för din del blir det väl kanske snitt och då kan du veta lite mera. Såg det bra ut med myomet nu sist el kollade de inte på det?

Hur går det för alla andra härinne? Är Lapinette fortfarande i Åre kanske? Hon åkte väl dit i lördags, vet inte hur länge hon skulle vara där.

• BrudSommar2006

Aha, kan man fuska och köpa allt man borde ha bakat tror ni! Alla kommer prata illa om den lata mamman som aldrig bakar...

Lapinette kanske åker skidor fortfarande, hon skulle ju åka i fredags väl. Har inte sett till henne här i tråden sedan dess.

Oj, har ni gått halvvägs redan, det känns som om jag inte gått längre än halvvägs heller men det är ju faktiskt 'bara' två månader kvar nu...

• Bröllopstokiig

Mindre; Bebis tröjan har jag använt nu och även mammabrallorna Nu är jag ju i vecka 25, men har fortfarande mina vanliga kläder på mig, fast det är lite tight nu

Snartis: Läste lite i tråden! GRATTIS, så att du köpt lägenhet! Underbart kul!

Muggles: Härligt med alla sparkar på dig med! mammaklubben låter som den har saker jag sympatiserar med, vin till maten he he he

jag är genomförkyld, shit vad jobbigt! Snörvel snörvel..........

Halloj... ska vi ses igen, läste ett par sidor bak att det var ev en träff på g efter påsk, någon dag bestämmd ännu?

Lappis: Såg att du varit på Sophia hemmet! Vad bra att ni har kunnat ta tag i lite redan nu, så ni inte slösade tid liksom!

KOKO vecka 18, wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, det kommer gå bra! Tvillingarna är klara i min hjärna i af!

• Liten med Mindre

Men hörni - om ni passar mina barn när jag nu får några, så kan jag baka kakor. :D

• mugglesfan

Jag bakade jättemycket, bla mumsig chokladkaka, när jag var yngre men lusten försvann konstigt nog. Men du verkar vara grym på att baka Mindre!

Nä jag tänker inte sy el sticka till bebisen heller - inte för att det är ngt fel med det men jag hinner inte. Orkar inte skaffa mig fler "måsten". Jag hinner knappt läsa alla gravidböcker

Idag ska det bli 21 grader här i Götet! Jag hittade en kjol som jag fortfarande kan använda trots att magen gjort ordentlig entre senaste veckan. Den är faktiskt köpt på Broadway i NYC - vink vink till Sweet

• _koko_

Heeeej, cicci!! Haha, ja, det ska bli spännande att se om du får rätt... ;)
    Fick förresten en klonad willy i helgen, hahaha, den är fantastisk!!! Har ni gjort er ännu??

snartis - skönt att du blivit sjukskriven ändå, även om det är jättetråkigt såklart att du har det jobbigt!! Roligt att det verkligen blev en kick'n... :)

Hoppas att ni alla får en solig, härlig dag! Det är ljuvligt att ljuset äntligen nått in i mitt huvud igen...

Svar på tråden När märker man av det?