• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Mindre, tack för länken. Fick anstränga mig lite för att läsa på danska! :) Men jag förstod kontentan! :)

Det är svårt att flytta resan så att det tajmar helt eftersom jag ska var borta en månad... Får helt enkelt hoppas på detta försök! ;) Annars blir det inte nytt försök förrän i maj... TRÅKIGT!!

September - skönt att du slutat blöda! Det måste vara h-vete att blöda så länge... :(

• Liten med Mindre

Storasystern - tänkte inte på det. Om du hade kommit in via huvudsidan hade du fått välja språk. :)

Men, övning ger färdighet.

• Storasystern

Jajamensan! Övning av alla slag är bra! Jag har övat på att tillberka bäbisar hela helgen! :)

• Moppy

Godmorgon tjejer! Härlig stämning i tråden som vanligt. Blir så glad för din skull September att det slutat blöda. Så skönt att vara på banan igen (trots att ni väntar ett tag med produktionen...)

Med mig är allt bra! Går in i v 6 nu, inget blod ännu och mycket mer symptom än förra jobbiga MA-gången. Ont i brösten (de har vuxit minst 2 stl!! yes!), molvärk, lite illamående, kissar ofta, sover dåligt på nätterna etc... Jag njuter av alla symptom kan jag säga och tar en dag i taget! Nästa vecka ska jag åka skidor, ska bli skönt att komma ut och få frisk luft och röra på mig... :)

• Liten med Mindre

Det går framåt Moppy! Kör försiktigt i skidbacken.

• BrudSommar2006

Moppy, det här låter ju lovande, kanske att hormonerna du fick har gjort sitt i alla fall då? Ta det försiktigt i backen och så fortsätter vi att hålla tummarna så länge, även om det kanske inte behövs så länge till då.

• Moppy

Tack tjejer! blir så glad att ni håller tummarna. Hoppas det är ok att åka lite skidor nästa vecka ialla fall. Min BM sa att hon tyckte jag skulle ta det lite lugnt och inte åka för mycket. Det är ju inte så lätt när man är skidfantast som jag! Samtidigt är det skönt att komma bort och tänka på annat. Får väl sitta och sola mig desto mer ;)

• _koko_

Apropå att ändra bh-storlek, jag gör ju allt för att det ska bli en bebis i vår - bla har jag precis köpt två dyra nya bh-ar! :D

Och, håll i er nu, jag fick byta storlek - till 70D!!!!!!
    Jag har ju pyttebröst, så det känns lite fånigt (kupstorleken är ju mindre när man har mindre omfångsmått, men ändå...).

Nåt märke hade jag till och med behövt E-kupa, men det märket tillverkade inte så "stora"...

Skrattretande, jag var på väg att be efter en större storlek för att jag tyckte att fläsket hängde ut på sidorna i ryggen, åsså kommer hon och säger att jag ska ha MINDRE...

Well well, har haft en helt magisk helg med massa roliga aktiviteter, men jag har alldeles för mycket på jobbet nu för att hinna redogöra för allt.

Är glad för start och moppy och håller tummarna för alla som väntar och våndas!

Cicci - hur har ni haft det?

Puss på er!

• BrudSommar2006

Moppy, det är nog bra att ta det lugnt men lite skidor måste ju vara helt OK om inte BM sade tvärt nej.

• Liten med Mindre

Koko - maken var alldeles till sig när jag fick köpa en torsolette i storlek 70C. :D Han tittade mer på bokstaven, än storleken i det fallet. :) (Vanligen 75A)

Svar på tråden När märker man av det?