• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Visst blir det Uppsala för oss! Det är bara att jag är envis och vill prova på naturlig väg först och nu när vi har försökt i ett halvår så tycker jag att väntan inte känns så illa! Men nog blir det Uppsala till senast nyår för vår del! Flera rör med halvbebisar väntar på oss!

• Page

Usch, håller på och ringer till alla människor som vi var hos i helgen när vi tittade på kolonilotter. Jag känner mig så elak :"Tack för titten men vi har bestämt oss för en annan lott".

Så nu ska vi bli amatörjordbrukare!

• Frejis

Att prova på naturlig väg är självklart trevligare än att tillverka barn i provrör. Jag menar att den första proceduren genererar definitivt mer njutning (åt kvinnan i alla fall).

Det sista var lite galghumor ;)

Jag kan nog förstå hur du tänker Page. Självmant skulle jag inte åka någonstans, men maken har varit duktig på att förhandla och vips var vi klara med utredningen etc. Med facit i handen kan jag säga att man inte ska vänta för länge, men det är lätt att vara efterklok.

Så... vänta inte för länge!

• BrudSommar2006

Page, visste inte att ni har utredning klar och vet om att ni har problem redan, finns det en chans att ni kan lyckas på naturlig väg alltså?

• Page

Oj, inte december, senast oktober menar jag. Då har vi försökt ett år. Men jag ska göra mina undersökningar tidigare eftersom jag måste visa att allt är ok med mig innan de släpper simmarna fria.

• BrudSommar2006

Trots att jag är höggravid och absolut inte ska skaffa häst nu eller någon gång snart så kan jag inte låta bli att läsa annonserna på blocket varje dag. Nu är det någon galning som annonserar ut ett varmblod som hon påstår kan tölta. Det har jag varit med om idioter som trott förr fast det stämmer ju inte, de förstör den stackars hästens muskler, jag blir så arg på sådana där djurplågare som inte fattar bättre, jag sitter just och funderar på om man kan anmäla på något sätt eller hur jag ska göra.

• Page

Brudsommar, Chansen finns men det är liten sannolikhet. Makens kropp har blivit bombad med cellgifter, men han var ung då så det finns en chans att något har överlevt. Hur det är med mig vet jag inte...Men visst finns det alltid chans!

Fyyyy, vad jag låter äckligt positiv!

• Page

Jag kan inget om hästar men om det är farligt för varmblod att tölta hade jag absolut slagit en signal till någon ansvarig. Fy fan för djurplågare!!!

• BrudSommar2006

Page, ja visst ja, cellgifter, nu minns jag. Jag antar att han inte vill ta sig till Sophiahemmet och göra simprov som flera andra här i tråden gjort? Då borde ni ju få veta om det är läge att satsa på Uppsala eller inte. Behöver du också genomgå undersökning innan det kan bli tal om Uppsala?

• BrudSommar2006

Usch ja, hästvärlden är tyvärr full med okunninga idioter, jag blir så arg. Råkade själv ut för det en gång när jag skulle skaffa häst, det slutade med att jag var tvungen att ta honom för att jag tyckte så synd om honom och inte stod ut med att han skulle vara kvar hos den hemska människan men jag fick avliva honom så småningom, det blev aldrig häst av honom igen tyvärr. Det blev rättegång så småningom men hon hade ju inga pengar att betala mig med, kommer nog aldrig få se dem trots att hon förlorade.

Svar på tråden När märker man av det?