• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

fast jag har bubbel i magen istället...

• nu är jag fruL

nu har jag 33 min kvar att jobba.... länge!

• nu är jag fruL

men var är alla
    ensaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    utan arbetslust........................

fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag äter godis i massor
    boris gillar det
    annar skulle jag ju aldrig äta godis så klart

• sweetstreet

Hahahaha!!! Tur att du ser till att Boris inte får sockerbrist FruLLan!!!! :D

• sweetstreet

JAg borde också jobba nu för nu har vårt beösk gått ut för att göra stan. Och jag har som plan att sammanställa en massa data. Hm, så varför hamnade jag här då?!?!?!??? :?

• Lapinette

Frullan - får hela tiden höra att när man är gravid så är man faktiskt inte sugen på alkohol längre. Du verkar inte vara så när det gäller dig?!

• sweetstreet

Mindre,
    låter jättehräligt med RENS!!!!! JAg älskar att rensa. Fast tvärr tar det alltid lång tid att liskom komma igång med renset. Men när man väl gör det är det sååååå skönt! Särskilt efteråt! :)

Helt sjukt, vi har bara bott här i ca 1,5 år men tycker redan att vi lyckats samla på oss en massa skit!!!!! Är inte det knasigt!? :o

• sweetstreet

Lappis, jag tror det är jätteolika. De flesta kompisar jag har som varit gravida sa att de längtade efter vin!

• Lapinette

Super härligt med fredag. Drar till Åre imorgon bitti och enligt väderprognosen kommer jag att få SOL i 4 dagar!!! Så jäkla underbart! Minnena från fjolårets skidåkning i snöstorm i St Anton bleknar.

• sweetstreet

Page förresten!!!

Kan du inte maila trexterna till mig osså?! Du har väl min mailadress redan eller????
    Annars kan jag maila dig så kan du "bara svara". Jag skulle gärna läsa och ta fram kritikerglasögonen!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?