• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

FruLlan - kan du inte gå upp en sväng på natten när du ligger vaken sådär, och skriva ner det du funderat på? Så kanske det går att släppa och somna om?

Fast, det är klart, med stora projekt finns det fööör mycket att fundera över.

Skickar lite uppiggande helgkramar!

• Page

FruL, visst är det skumt att de bästa ideérna kommer till en på natten? Irriterande när man ska sova tycker jag! Hoppas att du inte somnar på jobbet i dag!

Hm, undrar om Sweets jack hammrande har slutat så att hon får sova?

Mindre, Vilken bra idé det med smyckerna! Har du något kvar i lägenheten eller har det mesta åkt i samband med vårnojan?

Ha en trevlig helg tjejer!!!

• Liten med Mindre

Page - jag kan ju inte rensa ut bland makens grejor...

Och så finns det ju saker jag älskar eller använder, de blir kvar också.

Tänkte vara elak nog, eller snäll beroende hur man ser det, att köpa samma bok till mina föräldrar och min syster med sambo. :D

• Page

Frejis, har du någon hemlig mejl? Hittade två texter som jag har faktiskt sparat. Har du lust att fungera som kritiker?

• Liten med Mindre

Suck - har ingen lust med jobbet. Blir sur på alla som vill få mig att göra något. Gillar verkligen inte när scheman och möten ska ändras i sista minuten. Jag har nog börjat bli gammal och träig.

Det känns bara som att det blir kaos i hjärnan. Är det jag som har för mycket spridda saker att göra? Eller har jag låg toleransnivå? *gnäll ynk*

• _koko_

Hello darlings, solen försöker kika igenom de svarta molnen även idag. Höll dock på att gå åt pipan i morse när sambon försökte skämta... :[
    Han har det verkligen inte lätt...

Lappis - Precis, det är som klimakteriet, jag har vallningar (såg att jag blev helt röd i ansiktet när det pågick i morse - det har jag inte sett förut), världens humörsvängningar, och när jag inte svettas fryser jag. Får även krypningar i benen.

Frejis - vad roligt att ni också ska till CvL! Hoppas att ni inte behöver åka dit, men om det blir så kommer ni bli väldigt väl omhändertagna!

Page - Underbara roliga människa!

Start september - Hemskt med ditt x, men otrolig tur att det upptäcktes så tidigt! Tycker ni gör rätt som tar det lugnt ett tag, så kroppen och ni får återhämta er. KRAM!

mindre - vad du fixar och grejjar!

snartis - Typiskt, vi skulle ju luncha igår när du ändå var på sös! Jag kvickande till liiiite för sent... GRATTIS till lägenheten!!!

FruL - Följ dina egna råd nu, ta det lugnt! Du är också gravid, glöm inte det!

Apropå renoveringar har vi precis beställt ny trappa, jättespännande!! Det är nog vårt sista stora projekt, sen tror jag vi tar det lugnt ett tag. :)

Hörni tjejer, DET ÄR FREDAG!

• Liten med Mindre

Tja - det är inte bara jag som blivit inspirerad av boken.

www.spaceclearing.com/html/book_cyc_3_letters.htm

Nästan lite sektlikt kanske...scary att en bok kan få så många att bli så "hispiga".

Men jag har ju inte kommit så långt i rensandet att det syns resultat. Måste få med maken på tåget också. Kanske lättar jobbångesten efter det, och jag kan röra mig framåt igen. Hoppfull!

• Liten med Mindre

Kul med en ny trapp koko. Det är verkligen det ultimata steget i renoveringen - antar att ni fixat klart under/övervåningen och slipper släpa byggmaterial och annat i trappen framöver.
    :)

• _koko_

"Feng Shui gegen das Gerümpel des Alltags" - hahaha, nu har jag lärt mig ett nytt användbart ord på tyska!! das Gerümpel... :D

Vi har en osannolikt brant och smal källartrappa, det är den som äntligen ska bytas ut mot en riktig trappa. Vi har inrett källarvåningen och vill förstås ha den lättillgänlig. :) Eftersom det är det första man ser när man kommer in i huset tror jag det kommer göra jättestor skillnad för första intrycket också.

• BrudSommar2006

Koko, det där låter inte kul fast skönt att du är tillbaka här i tråden i alla fall så att vi inte behöver oroa oss.

Apropå krypningar i benen, har du hittat något som fungerar för att lindra?

Nu har jag ju krypningar av andra anledningar men så fort jag lägger mig ner så börjar eländet och i flera timmar studsar jag upp och ner ur sängen för att jag inte står ut med att ligga still innan jag till sist somnar av ren utmattning. Kylande kräm hjälper lite, jag har en som jag hittat på Yves Rocher och en på Oriflame, och att inte ligga med benen raka plus att lägga upp fötterna på en kudde men de här alternativen är bara bättre än ingenting, inget fungerar så där jättebra.

Svar på tråden När märker man av det?