Koko, vad skönt att du är tillbaka!!! Hemska, hemska, hemska hormoner som behandlar dig så illa, jag hoppas så innerligt att de för något litet och skärt med sig!
September, Så otroligt trist att ni måste vänta tre månader med att försöka igen men det låter ändå som ett förnuftigt beslut. Låt korppen återhämta sig, ha härlig ickebarnalstrande sex, njut av semestern men försvinn inte härifrån under tiden ni väntar!
Sweet, Nog för att jag är bra på att tjata men jag kommer nog aldrig lyckas med att tjata till mig en USA-resa. Men jag dyker upp på antitantträffen när du är i Sverige. Är jättesugen på att höra och inte läsa dig babbla! Hoppas att du är så pratig som du påstår. Mina förväntningar är skyhöga! (Måste inflika att när vi väl träffas och jag pratar och skämtar massor beror det på att jag är äckligt nervös. Jag brukar kunna bli speedad då. Är mycket lugn i vanliga fall)
Frejis, BM ja..det väntar mig och för en gångs skull känner jag faktiskt inte efter men det hejdar mig inte från att pillra på bebissockor för det. Vi skulle kanske skriva ett brev till en psykolog och länka till tråden? Vem vet...några av oss skulle kanske passa bra i en extremt långärmad tröja?
Hittade du någon fin barnvagn då? Hehehe, det är bra att vara förberedd!
Japp, boken "Varför kan ingen inse min storhet?" kommer snart ut som pocket av förlaget De arbetslösas förlorarnas förbund!!
Nää, jag har inte skrivit något på länge, jag har mått för bra för det! Hehehe, skulle ha passat på förra veckan!
Usch, vad det är tråkigt att vänta på BM. Vem är det på tur för BIM? Mindre och Sweet?
Vems badrum hade rosa kakel?? Måste gå tillbaka och undersöka det. Vi sitter nämnligen i samma sits. Stambyte precis innan vi köpte lägenheten och alla badrum har en ful grön plastmatta. Ifs så har vi vitt kakel men den förra ägaren måste ha bearbetat sina agressioner med borren för det är fullt med fula hål i kaklet. Just det, en grön bård i det vita också! Blääää, så fult!
Jag dagdrömmer om Muggles nya fräscha lägenhet, FruLs badrum och Ciccis 30 kvm veranda!