• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Syrran,

hur är det med dina hormoner? Du testade pergotime för att kolla din cykel och dina ägg väl???? Men nu då. Ska du sedan äta pergo för att underlätta en graviditet eller hur kommer det bli??

• viktualia

sweetstreet - Hello maj najme issss Vickan änd Aj anderstooood wottt jo miiien....

hi hi..

• sweetstreet

HAha!!! Thäättt wåsss gouououdddd!!! :)

• Lapinette

Den finns ingen som kan hålla monolog som Sweet! Är du även så här verbalt??!! Kan se framför mig hur du sitter på ditt rum och pratar för dig själv.

• sweetstreet

FruLLan

dina köksplaner låter superkul! Jag älskar att planera! Sedan är det inte riktigt lika skoj att leva "utan kök" men man vet ju att det är under en brgränsad tid.

Jag skulle inte ha valt trä som material på köksbänk, men det är nog mest för att jag itne är så bra på det där med "extra skötsel". Det blir så himla lätt något jag gör i början, men sedan slarvar jag. Näe, jag behöver lättskötta och praktiska lösningar. Men jag beundrar verkligen er som kan fixa med sådant!

Det är ungefär som med min frisyr. Klarar inte av något jag måste iffa och fiffa med på morgonen. Nä, det ska bara vara att stiga upp ur sängen utan att man måste tvätta håret oh föna det och så varje morgon. Haha! Om jag ahde en sådan frisyr skulle jag se för jävlig ut varje dag eftersom jag aldrig skulle prioritera piffningen! ;) :D :D :D

• sweetstreet

Ooopps, Lappis...
    Jo jag är nog rätt (ö)känd för att sncaka en massa babbel..... :? :? :?

Men jag har som sagt blivit "tystare" sedan jag flyttade från Sverige, eftersom jag itne känner mig riktigt lika "flytande" med engelskan som emd svenskan.

Fast å andra sidan tycker mina vänner här att jag pratar jättemycket, så de är säkert glada att jag itne svamlat på lika mycket som i Sverige ändå....

• sweetstreet

Ja ni såg ju själva hur bra engeleskan var !

We have problems to get kids"

My Ass!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D
    Sååååååååå B!!!!!!!!!!!!
    *rodnar*

• Lapinette

Har ingen aning om vad och hur jag själv skulle förklara det. Kände mig dum även på svenska när jag ringde och försökte förklara för Sophiahemmet varför jag vill komma dit imorgon. Tur att bara vår assisten här på kontoret hade kommit (hon vet allt) för jag sitter precis vid korridoren och min röst är inte direkt "diskret".

Angående kök så kommer ju vi att ha ett men däremot ingen toalett. Får väl duscha i diskhon. Träbänk...nej tack! Räcker med att maken säger varje helg att han ska behandla vårt vackra matsalsbord vi har köpt...sure he does!

• sweetstreet

Nä vissa sakr har man ju lärt sig ändå. Typ ovulation...

Men hela begreppet att man har försökt att bli gravid utan att lyckas under typ 1 års tid, det hittade jag inte i min skalle.

• Moppy

Fertility problems, kanske Sweetan?

Svar på tråden När märker man av det?