• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Frejis - maken sa efter bröllopet inga fler diamanter...och vad gjorde han när vi var i SA. Jo, släpade in mig i en diamantaffär och köpte en större sten än vad jag har idag. Ser snart ut som en julgran...he, he!

• Frejis

Jag klarar inte av att slutföra några pysselprojekt och nuförtiden låter jag bli att påbörja några. De framkallar de sämsta egenskaperna i mig, jag blir irriterad, arg, oförskämd och slänger projektet i väggen :(

• Lapinette

Frejis - ät mat istället!! Så slipper du gå upp i natt ...och äta.

Nej tjejer, nu ska jag knyta mig. Är totalt död och imorgon kl 09.00 ska jag stå och prata på Systembolaget. Önskar att det var om sprit men så är inte fallet.

Go'natt!

• Page

Pysslig..nja, jag vet inte men jag gillar att köpa saker!

Jo, det är klart att det går att förstora den, vet inte om jag är redo för kostnaden bara. Måste förstora min förlovnings -och vigselring först. Det krävs våld för att få av mig dem.

Hmmm....vad ska du projekta dig med då? *tänker*

• Frejis

Lapinette - Men ni gjorde säkert en vinst, SA borde väl vara billigare än Sverige.

Min man är dock fortfarande lite traumatiserad efter bröllopsresan i Thailand då vi (rättare sagt jag) skaffade diamant rubin örhängen bara så där :) Han har nog berättat historien några gången och den slutar faktiskt lyckligt: jag fick mina örhängen och alla kvinnor i sällskapet tittade beundrande på honom som köpte dem. Dubbel glädje!

• Page

Sov gott Lapinette och lycka till i morgon!

• Frejis

Är du en nattätare Lapinette? Det har jag nämligen aldrig gjort, men mannen är nog uppe varannan natt och våldgästar kylskåpet :)

• Page

*jag tittar beundrande på era män*

• Frejis

Nattinatt Lappis! Hoppas att det går bra med presentationen imorgon!

• Frejis

Ha ha Page, det skulle min man gilla. De flesta män kanske *kliar mig i pannan*

Svar på tråden När märker man av det?