• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Lapinette - skönt att det löste sig med proverna. Jobbigt när man behöver dubbelkolla att folk har gjort som de ska.

Mindre - Har du inga symptom? Det är kanske bra fast jag vet inte längre hur det ska vara. Jag hade massor med symptom efter ÄL och fram till för ett par dagar sedan (molande värk som kändes som tidiga mensvärk, ena äggstocken var också med i spelet, ömma bröst, det ena ondare än det andra, plötsliga stick i magen...). Ja, nästan alla symptom hade jag :) men nu är de borta helt (tuttarna är lite ömma men det känns knappt någonting). Fattar noll och jag tror som sagt att jag har varit skengravid :) ett härligt uttryck som jag måste börja använda mig av.

• Frejis

Det vore kul om vi kunde träffas någon gång - jag vill jättegärna se allas magar. FruL och gravidmage, har svårt att föreställa mig det :)

• nu är jag fruL

mindre: personlig tränare
    är du galen!!!!
    Det trodde jag bara galningar i hollywood hade...

där ser ni hur mycket jag vet om träning...
    har aldrig varit på gym i hela mitt liv men har varit på ett "pass" en gång för ca 18 år sedan. men då blev jag så förbannad på hurtidioten som höll det så jag gick
    så ser min träningsbakgrund ut.

• nu är jag fruL

frejan: jag vill också träffa alla. Känns som det är dax för en brunch snart. När var det cicci skulle komma hem. tror inte vi kan bruncha utan henne...

• nu är jag fruL

Förresten såg jag en annons om en brunchkryssning. det kanske skulle vara mysigt en vårdag.

• Frejis

Frullan - tror nog att Cicci kommer hem nästa vecka. Någon efter påsk blir det nog.

Vår- och brunchkryssning, varför inte? Jag kan tyvärr bara först i maj och hoppas att jag inte hamnar i minoritet... det vore synd att missa.

• Frejis

Skriver helt uselt - menar att vi kommer nog att träffas först efter påsk *min hjärna vill inte vara med idag heller*

• nu är jag fruL

ja innan påsk känns lite tight håller med. men efter låter topp.

• _koko_

Lappis - om 4 veckor börjar jag med sprutor som ska trigga igång mina ägg, så nån gång efter det borde biverkningarna avta, och sen ska jag ju förhoppningsvis bli på smällen, och då blir det ju andra hormoner... :)

Nu ska jag på möte!

• Liten med Mindre

Det var väl middag på tapeten - en veckodag eftersom kalendrarna var fulla på helgerna.

Att träffa en personlig tränare är lite kul. Och eftersom jag har ett gratis gymkort via jobbet på gymmet, får jag använda mitt träningsbidrag från andra jobbet till att köpa pt-timmar. :) Det är skönt med en liten extra skjuts i träningen ibland.

Hoppas såklart att du slipper åka till Uppsala Frejis. Och jag träffas gärna snart. Fast nästa vecka är lite knökad.

Har precis kommit in från en promenad med min gigantiska kamera. Nästan så att kameran med sitt jätteobjektiv känns riktigt obscen. *rodnar* Är nog bara ovan.

Snart börjar möteshetsen och dubbla fika. Det vore ju synd att sprida ut fikatillfällena under veckan...

Svar på tråden När märker man av det?