Hej hej :)
tänkte precis skriva att det har varit så lugnt här idag, men nu kom ni direkt med flera inlägg. Det tog max en minut mellan tanken och inläggen, lite kul att se hur det hela fungerar.
Mindre - ska du träffa en PT på måndag? Det låter ju riktigt allvarligt ;) vi får se till att boka in ett trevligt träningspass med en lång stund i poolen och kanske en efterföljande middag/fika.
Jag gick faktiskt dit för en vecka sedan och låg där i poolen och njöt. Saknade dock ditt sällskap.
Koko - skönt att höra att du mår bättre eller tillräckligt bra för att vara här. Behöver du hjälp/stöd/annat är det bara att höra av sig.
Vi har en tid på Linnékliniken 16/4 och jag hoppas verkligen att vi kan komma igång med någonting konkret i maj (dvs att vi slipper komplettera utredningen). De verkar vara väldigt trevliga och lätta att ha att göra med (och priserna, i synnerhet på insemination, är inte heller så fel :) Men vi får se vad de rekommenderar.
Du har i alla fall hormonerna att skylla på, vilket kanske är fel att säga, men om man inte tar några hormoner, inte ska göra en ivf och får två fruktansvärda psykbryt under en veckas tid... då känns det lite konstigt. Har nog sällan varit så hysterisk som det var sist. Usch... ;(
Page - självklart får du skicka dina texter till mig och jag läser gärna genom dem och försöker kommentera lite. Det blir ett sant nöje :)
Mitt mejl är kastello98@hotmail.com