• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Jag har varit nattätare en gång i tiden. vaknade ofta med bananskal, chokladpapper och fruktskruttar i sängen! Nu sover jag för hårt för att vakna...

• Frejis

Samma här Page :) sover och snarkar och pustar :)

• Page

Jag kan inte tänka mig att jag snarkar...eller fiser för den delen!

Enligt maken så snusar jag och smattrar honom full med fisar på låret!

• Page

Det är så skönt att sova, hoppas att mitt framtida barn håller med mig!

• Frejis

Det finns ju alltid minst två versioner av samma händelse, vilket innebär att det mest sannolika gäller :) fast jag tror på dig Page ;)

• Page

Hehehe, ja, jag tycker också att det låter mest sannolikt!

Förresten, ett projekt behöver inte innebära ett skapande av något som man kan bli arg på, det räcker med en idé som man kan älta!

• Page

Appråpå våldgästande av kylskåpet såg jag på "Du är vad du äter" att det finns en gris som man kan ha i kylen, den grymtar varje gång man öppnar kylen. Vilken hemsk grej!! Det är inte meningen att man ska få dåligt samvete när man äter!

• Frejis

Ha, då har jag ett projekt, men det finns ingen i min omgivning som vill höra ältandet om jag kommer få mens eller ett plus :) särskilt nu, när gyndoktorn såg äggblåsan och gav order om att hoppa på maken, vill man ju hoppas på det bästa. Annars, och det vet kroppen om, vänta spolning av äggledarna strax efter mens. Det är bara att välja... mellan pest eller kolera ;) :)

• Frejis

En gris som grymtar i kylskåpet? Ska kanske överraska maken med en sådan sak mitt i natten :) det vore nog alldeles för grymt.

• Page

Vi, jag tror att jag kan tala för alla, vill höra ältandet!!! Jag hyser förövrigt stora förhoppningar till spolningen!

Svar på tråden När märker man av det?