• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Och varför ringer aldrig läkaren???????

Hm de sa om typ 20 minuter men nu har det snart gått en timme.... :[ :(

• sweetstreet

Ah tack Moppy!!!! :)

Den var nog bra!

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeej sweetan
    jag älskar dina monologer. Så himla skönt att komma från möte och ha massa sweet pladdeer att ögna igenom. Keep it coming (tänkte att du inte förstod svenska längre, det händer ju med vissa snabbt efter dom åkt over there...)

lappis: vi byggde om vårt badrum för ett år sedan. och det var hemskt att vara utan badrum och dusch. periodvis så var jag ebredd att bo på hotell. mest av allt blev jag galen på röran. blir nästan förbannad då jag tänker tillbaka på det.

Att vara utan kök känns inte alls lika jobbigt. Vi lagar ju ändå inte mat
    ha ha ha
    vi lever på färdigt typ....
    Näe ibland lagar vi visst mat... men mycket hämtmat blir det...
    Nåja, det kommer gå bra. men jag varnar för att det är jobbigt utan badrum. Nu gjorde vi ju en super renovering och bytte tak och byggde väggar så det tog en jävla tid. kanske är det inte lika hemskt om det går fortare. men resultatet är super!

det är skitjobbigt att inte kunna alla fackord på utrikiska. Egentligen brukar man kunna dom men av någon anledning så försvinenr dom när man blir lite stressad och ska ha fram dom fort.
    Men just i NY är det ju så mycket utlänningar så de är vel vana emd folk som inte kan prata

• _koko_

*vink vink*

Hej, jag heter koko, jag har precis haft ett psykbryt, men jag vill hemskt gärna leka med er igen, får jag det? :p

Jag vaknade i morse och mådde mycket bättre, mest tack vare två underbara tjejer här och min älskade sambo. Sen vid lunch blev det inte exakt som jag hade tänkt mig och då blev jag direkt skitsur igen... Så mycket för den toppen... Men men, efter många långa samtal och email de senaste dagarna kan jag nu hantera det lite bättre och det gick över ganska fort.

FruLlan och sweet - vet inte hur jag hade klarat den senaste tiden utan er. Konstigt att man kan öppna sig så inför och få sånt stöd av människor man just börjat lära känna. :p :p :p

Har ju försökt hänga med i tråden även om jag inte orkat skriva, och ni har avhandlat så mycket roliga ämnen på sistone!!
    Men jag kan inte kommentera allt, så jag säger bara TACK för att ni finns här!!!

Jag kan inte lova att jag inte försvinner igen, men jag kan lova att jag isf kommer tillbaka även nästa gång (fick precis lite ångest och raderade nästan inlägget, så det är visst rätt skört just nu).

• nu är jag fruL

apropå träbänk.... vi är vel inte heller de absolut mest nogranna och skötsamma...kanske borde vi också ha en annan bänk.
    kanske sten....
    hmmm svårt

sweetan har han ringt än?

• nu är jag fruL

kokos
    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hej älsklings gumman
    Åhhhh vad vi har saknat dig!!!

Blir så glad över att du tittar in.

helt okej om du pausar lite från oss ibland. Bara du kommer tillbaka till sist så....

Puss på dig super hjärtat

• nu är jag fruL

kokos: ha ha ha
    sällan lunchen blir exakt som man vill.
    Nu för tiden får jag alltid för lite mat
    ha ha ha
    dumt inlägg jag vet

• nu är jag fruL

trallallallall
    jag blev bara så glad nu!

sweetan är tokig
    och alla här är sååååå suuuuuper!!!!!!

men viktigast av allt!!!! KOKOS har hittat hit igen
    för nu....

jag blev bara så glaaaaaaaaaaaaaad

• _koko_

fruL - klart ni ska ha trä om ni vill ha trä! Bara man mättar den med olja innan man börjar ställa blöt disk på den! Vi fick olja vår ekskiva 24 gånger innan den var mättad, men sen klarade den allt utom järn (blir svarta fläckar)!

:p

• nu är jag fruL

puss på er alla nu drar jag

Svar på tråden När märker man av det?