• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Grattis till lägenheten snartis! :)

Lapinette - vilken tur du har som kan ta provet direkt! Hurra! Jag fick ta ett prov dag 10 också, men det var kanske för att se att ägget lossnade ordentligt, så det kanske du slipper?!

Jag ska inte till Åre - bara till Orsa-Grönklitt, så i backarna ses vi inte, men jag ska tänka på er!!! :)

• Storasystern

Sweet - jag har slutat äta hormorer nu. Så det är nog inte dem längre... :(

• Page

Grattis till köpet Snart så!!

• Lapinette

Mindre - ingen aktivitet...men jag måste ju gå från t-banan till Sophiahemmet? Dessförinnan från Kungsträdgården till T-centralen. Blir det för mycket? Jag tänkte nämligen gå direkt efter min presentation jag har imorgonbitti ute hos kund.

Snart - vad härligt! Flytt i maj, toppen att få flytta innan sommaren.

Själva har vi ringt badrumskillen och han ska komma och kolla in vårt badrum i nästa vecka. Så snart börjar fas 2 i vår renovering.

Ja, vi kan väl säga att barnproducerandet också snart går in i fas 2. Kolla hur pass fertila vi egentligen är. Som sagt, testerna gör vi nu i april men vi ska inte till läkarna förrän den 3:e och 7:e maj. Känns dock skönt att veta att vi är igång.

• vårbrud2008

nu är jag fruL
    Efter min första förlossning fick jag vänta 8 månader på att min mens skulle komma tillbaka, så det känns väldigt länge om det skulle bli så nu också.
    Men jag får nog ta och ringa BM och höra vad hon säger. Vill så gärna bli gravid igen.

• Page

Har ni bestämt er för kakel/klinker/inredning för badrummet Lapinette?

• BrudSommar2006

Vårbrud, finns det ingenting man kan ta för att snabbare få igång cykeln igen?

Snart så, GRATTIS! Själva laddar vi för nya visningar i helgen om vi hunnit bli friska. Lycka till på UL också!

• Lapinette

Page - Badrummet, tja väldigt klassiskt så det går att sälja lägenheten sen. Har tänkt oss ett stort vitt kakel typ 30x50 på väggarna och så något mörkt golv. Där har vi svårare för att bestämma oss om det ska vara mörkt grått, svart eller brunt. Gällande möblerna är vi inte så säkra men troligen i mörkt brun eller i björk. Jag skulle även kunna tänka mig vitt men man tycker att det ser aldeles för kliniskt ut.

• Lapinette

glömde ett MIN ...min man tycker att det ser för kliniskt ut.

• vårbrud2008

BrudSommar2006
    Inte vad jag känner till. Min BM sa ingenting om det förra gången, men ska nog kolla upp det igen.

Svar på tråden När märker man av det?